اختصاص 32 هزار میلیارد ریال برای برطرف موانع فراوری آذربایجان غربی

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرکل امور مالی و دارایی آذربایجان غربی گفت: 32 هزار میلیارد تومان برای حل مسائل اشتغال و برطرف موانع فراوری استان اختصاص یافته است.

اختصاص 32 هزار میلیارد ریال برای برطرف موانع فراوری آذربایجان غربی

داوود غفارپور امروز 17 آذرماه در جلسه آنالیز و مسائل مسائل حوزه اقتصادی و دارایی ماکو با اشاره به ابلاغ تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 بمنظور حل مسائل اشتغال و برطرف موانع فراوری گفت: حدود 32 هزار میلیارد تومان اعتبار بدین منظور به استان تخصیص یافته و با توجه به استقرار دبیرخانه مربوطه در اداره کل امور اقتصادی و دارایی ، تسریع در تصویب طرح های اشتغالزایی و سرمایه گذاری با اولویت طرح های نیمه تمام در دستور کار قرار گرفته و شیوه نامه این موضوع به دستگاههای تخصصی ابلاغ شده است.

وی در ادامه به موضوع لزوم اجرای بند د تبصره 12 در مورد فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی اظهار کرد: 100 درصد منابع حاصل از فروش اموال مازاد جهت پوشش پاداش انتها خدمت کارکنان و بعلاوه هزینه تعمیر ، تجهیز و توسعه طرح ها به خود دستگاه برمی شود.

علی محمدی ایروانلو فرماندار ماکو نیز در این جلسه گفت : شهرستان ماکو به لحاظ برخورداری از بزرگترین مرز زمینی کشور، ظرفیت های کشاورزی ، دامپروری ، واحد های صنعتی و بعلاوه قرارگیری در محدوده منطقه آزاد یکی از مهم ترین نقاط کشور برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

به گزارش خبرنگاران، وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های سرمایه گذاری ، برطرف موانع و مسائل پیش روی توسعه اقتصادی شهرستان و بعلاوه تامین منابع اقتصادی پروژه ها و تسهیل در صدور مجوز های مربوطه اظهار کرد : امور اقتصاد و دارایی نقش ویژه ای در توسعه و رونق اقتصادی جامعه دارد و می تواند در کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2038

به "اختصاص 32 هزار میلیارد ریال برای برطرف موانع فراوری آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 32 هزار میلیارد ریال برای برطرف موانع فراوری آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید