احتمال افزایش سقف وام طرح ملی مسکن در بافت فرسوده

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، محمود محمودزاده در مورد افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن که پیش تر اعلام شده بود مقرر است در بافت های فرسوده از 100 میلیون تومان به 150 میلیون تومان افزایش یابد، گفت: هنوز این مبلغ مصوب نشده است. این پیشنهاد توسط وزارت راه و شهرسازی مطرح شد که امیدواریم در طی دو هفته آینده نتیجه قطعی آن معین گردد.

احتمال افزایش سقف وام طرح ملی مسکن در بافت فرسوده

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از احتمال مصوب شدن مبلغ تسهیلات اجرای طرح اقدام ملی مسکن در بافت فرسوده به 150 میلیون تومان اطلاع داد و اضافه نمود: هم اکنون افزایش مبلغ تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن در بافت های فرسوده مراحل آنالیز خود را در کمیسیون های مختلف دولت طی می نماید.

لازم به ذکر است، هم اکنون تسهیلاتی پرداختی به ازای هر واحد حدود 25 میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی با کارمزد صفر است که این مبلغ با منابع بانک مسکن ترکیب و به وام 100 میلیون تومانی تبدیل می گردد. 50 میلیون تومان از این منابع با بازپرداخت 9 درصدی و 50 میلیون دیگر نیز با بازپرداخت 18 درصدی از متقاضیان مسکن در بافت فرسوده اخذ می گردد.

بنا به گفته معاون مسکن و ساختمان، ترغیب بیشتر مالکان بافت های فرسوده برای انجام ساخت و ساز بیشتر برای احیا و اصلاح بافت ها از دلایل مطرح شدن این پیشنهاد از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1606

به "احتمال افزایش سقف وام طرح ملی مسکن در بافت فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال افزایش سقف وام طرح ملی مسکن در بافت فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید