ائتلاف سعودی در الحدیده دچار سردرگمی شده است

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن امروز شنبه در جدیدترین مواضع خود به تحولات اخیر در استان الحدیده واکنش نشان داد.

ائتلاف سعودی در الحدیده دچار سردرگمی شده است

بر اساس این گزارش، محمد علی الحوثی در این زمینه گفت: به نظر می رسد که سعودی ها در الحدیده دچار سردرگمی شده اند. آنها چه در حوزه رسانه ای و چه در دیگر حوزه ها دچار این سردرگمی هستند.

لازم به ذکر است، روز گذشته عناصر وابسته به عربستان سعودی گفتند که از بسیاری از منطقه ها در اطراف الحدیده عقب نشینی نموده اند. پس از آن هم دولت مستعفی و فراری یمن با صدور بیانیه ای تأکید کرد که عقب نشینی مذکور بدون هماهنگی با آن اجرا شده است. همین مسأله سردرگمی در صفوف متجاوزان سعودی را آشکار ساخت.

نیروهای یمنی طی روز گذشته دستاوردهای جدیدی را در نبرد با عناصر وابسته به سعودی محقق ساختند. در همین ارتباط، یمنی ها پیروز شدند بر شهر الصالح در الحدیده مسلط شوند. یمنی ها بر منطقه ها دیگری در محور شرقی الحدیده سیطره یافتند. این درحالی است که آخرین اخبار از پیشروی های گسترده ارتش یمن در اطراف فرودگاه الحدیده حکایت دارند.

به همین دلیل، منابع خبری گفتند که نیروهای یمنی توانستند بر منطقه المنظر در اطراف فرودگاه الحدیده مسلط شوند. یمنی ها در جریان تسلط بر این منطقه شماری از عناصر مزدور سعودی را به هلاکت رساندند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1886

به "ائتلاف سعودی در الحدیده دچار سردرگمی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی در الحدیده دچار سردرگمی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید