لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال مقابل الاهلی

به گزارش ایپتن، نیمه نخست ملاقات تیم های فوتبال استقلال و الاهلی عربستان در هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه تساوی انجامید.

لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال مقابل الاهلی

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و الاهلی عربستان از ساعت 00:45 بامداد آدینه در نخستین ملاقاتشان در گروه C لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دو استادیوم ملک عبدالله شهر جده به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این ملاقات با تساوی یک - یک به سرانجام رسید. فرشید اسماعیلی (6) برای استقلال و عمر السومه (27 - پنالتی) برای الاهلی در این نیمه گلزنی کردند.

ترکیب الاهلی: محمد العویس، عبدالله حسون، معتز هوساوی، محمد الفتیل، عبدالباسط الهندی، نوح الموسی، ادریس فتوحی، عبدالرحمان غریب، سلمان الموشر، میتریتا و عمر السومه.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هروویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

داور: احمد فیصل از اردن

دقیقه 6: استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که ضربه هروویه میلیچ به مدافعان برخورد کرد. در ادامه توپ به فرشید اسماعیلی رسید و این بازیکن داخل محوطه جریمه دروازه الاهلی را باز کرد تا نماینده ایران با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه 13: پاسکاری خوب استقلالی ها در جناح راست در نهایت به مهدی قایدی رسید که ضربه این بازیکن را مدافعان الاهلی از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 23: نفوذ میتریتا و ضربه پشت محوطه جریمه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 24: ضربه کرنر بازیکنان الاهلی کم مانده بود خطرساز گردد که راهی به دروازه نداشت. بازیکنان الاهلی اعتقاد داشتند توپ به دست محمد نادری برخورد نموده است که داور چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 26: سلمان الموشر قصد عبور از میلیچ را داشت که توسط مدافع کروات آبی پوشان در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اردنی به سود نماینده عربستان اعلام پنالتی کند.

دقیقه 27: عمر السومه پشت ضربه پنالتی نهاده شد و توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 30: اشتباه عارف غلامی و رشید مظاهری باعث شد توپ به عبدالرحمان غریب برسد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 32: ضربه سر غلامی از روی ارسال ایستگاهی مهدی قایدی از بالای دروازه الاهلی به اوت رفت.

دقیقه 37: ضربه اسماعیلی پشت محوطه جریمه الاهلی با فاصله اندکی راهی اوت شد.

دقیقه 37: عمر السومه با خطا روی محمد نادری اولین بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 40: استقلالی ها اعتقاد داشتند توپ ارسالی از نقطه کرنر توسط میلیچ به دست بازیکن الاهلی برخورد نموده است که داور چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه 1+45: قایدی با زدن سر توپ در محوطه جریمه الاهلی توسط مدافعان این تیم سرنگون شد که داور اردنی اعتقادی به پنالتی نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1582

به "لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال مقابل الاهلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا، تساوی یک نیمه ای استقلال مقابل الاهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید