شروع ارائه محصولات فرهنگی همدان در فروشگاه اینترنتی

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران در همدان، مسعود ویژه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر، سامانه مجازی عرضه و فروش محصولات فرهنگی و هنری آثار هنرمندان شروع به کار کرد.

شروع ارائه محصولات فرهنگی همدان در فروشگاه اینترنتی

وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه منعقد شده، فروشگاه اینترنتی شاتوت مارکت از این پس به عرضه محصولات فرهنگی و هنری می پردازد، اظهار داشت: توجه به اقتصاد هنر و فراهم کردن بسترهای مناسب برای ارائه آثار هنرمندان استان در قالب فروشگاه های دائمی و بازارچه های هنری از اولویت های این اداره کل است که با توجه به توسعه ارتباطات و فراهم شدن زیرساخت های لازم، استفاده از تکنولوژی و ظرفیت فضای مجازی هم در این زمینه مد نظر نهاده شد.

ویژه توضیح داد: فرم ثبت فروشگاه، در شاتوت مارکت آماده شده است و با ثبت نام از افراد به عنوان مدیر فروشگاه مجازی، فرایند ایجاد غرفه در این فروشگاه اینترنتی شروع می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه طرح فروش اینترنتی محصولات فرهنگ و هنری با همکاری شرکت پیشگامان توسعه فناوری شاتوت هگمتان انجام می گردد، اظهار داشت: هنرمندان در بخش های مختلف می توانند با ثبت نام در این فروشگاه، بدون واسطه آثار خود را ارائه نمایند.

وی افزود: تابلوهای نقاشی، خوشنویسی، نمایش نامه (کتاب)، فیلم نامه (کتاب)، ابزار آلات موسیقی شامل: تار، سه تار، سنتور، دف و ...، آلبوم های موسیقی، مجسمه های هنری، کتاب، نوشت افزار، کالاهای فرهنگی، محصولات گرافیکی و تجسمی، مجموعه های نمایشگاهی، آثار هنری صنایع دستی و.... از جمله آثار قابل ارائه در فروشگاه اینترنتی شاتوت مارکت هستند.

ویژه گفت:شاتوت مارکت مجوزهای لازم را برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات فرهنگی و هنری اخذ نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2226

به "شروع ارائه محصولات فرهنگی همدان در فروشگاه اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ارائه محصولات فرهنگی همدان در فروشگاه اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید