7 شرقی در خطر از دست دادن دیدار مقابل پرسپولیس؛ موتور گلزنی و کاپیتان در یک قدمی محرومیت

به گزارش ایپتن، تهران (پانا) - پرسپولیس برای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2 محروم قطعی و یک محروم احتمالی دارد، اما درباره شرقی ها داستان به چه صورت است؛ بررسی ها نشان می دهد بازیکن های بزرگی از اولسان هیوندای و ویسل کوبه در آستانه محرومیت قرار دارند.

7 شرقی در خطر از دست دادن دیدار مقابل پرسپولیس؛ موتور گلزنی و کاپیتان در یک قدمی محرومیت

با سیستم عجیب و منحصر به فرد کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری دیدارهای باقی مانده از لیگ قهرمانان آسیا، در حالی که پرسپولیس بیش از دو ماه است از منطقه غرب راهی فینال شده، امروز قرار است پس از 71 روز رقیب قهرمان متقدر فوتبال ایران برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا فصل 2020 معرفی شود تا پرسپولیس رقیب خود برای بازی بزرگ 29 آذر را بشناسد.

2+1 محروم پرسپولیس

اما در روزهایی که پرسپولیس آخرین برنامه های آماده سازی خود را دنبال می کند، یکی از مهم ترین چالش هایی که ذهن هواداران این تیم و البته کادر فنی را درگیر کرده است، محرومیت 3 بازیکن از حضور در فینال است. در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب که پرسپولیس به مصاف النصر عربستان رفته بود، وحید امیری 2 اخطاره شد و احسان پهلوان هم با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا دیدار فینال را از دست بدهد.

در کنار این دو نفر که توسط داور جریمه شدند، باید از عیسی آل کثیر هم نام برد که بدنبال حمایت بی دریغ برخی از هواداران یک تیم خاص ایرانی از النصر عربستان با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا 6 ماه به اتهام تبعیض نژادی محروم شده است، البته هنوز کورسوی امید برای بخشش محرومیت او توسط دادگاه عالی حکمیت ورزش وجود دارد.

اولسان بدون کاپیتان می شود؟

شاید هیچ زمانی مثل امروز ولخرج بودن داور دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در دادن کارت زرد و قرمز برای ایرانی ها شیرین نباشد تا شاید شرایط کمی برای پرسپولیس تیم شرقی راه یافته در فینال را برابر کند.

در لیست بازیکنان اولسان هیوندای کره جنوبی نام 4 بازیکن یک اخطاره دیده می شود که در صورت دریافت کارت زرد از داور و صعود تیمشان به فینال، این بازی را از دست خواهند داد. سین جین هو (شماره پیراهن 8)، وون دو جائه (شماره پیراهن 16)، لی کئون هو (شماره پیراهن 11) و کیم تائه هوان (شماره پیراهن 23) بازیکن هایی هستند که در دیدارهای مرحله حذفی از تیم اولسان اخطار گرفته اند.

در بین این بازیکن ها، تنها شاید وون دو جائه در ترکیب اصلی تیمش نباشد که البته در بین این 4 نفر تنها بازیکنی که سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا این فصل و مرحله حذفی را داشته همین بازیکن بوده است. در کنار او، بازیکن دیگری که غیبتش می تواند برای نماینده کره جنوبی گران تمام شود، کیم تائه هوان کاپیتان این تیم است.

موتور گلزنی ژاپنی ها خاموش می شود؟

اما درباره ویسل کوبه هر چند اوضاع تک اخطاره ها کمی بهتر از نماینده کره جنوبی است، اما یک عامل مهم آنها را به شدت می ترساند. کایگو فوروهاشی مهاجم 23 ساله این تیم که با 4 گل زده بهترین گلزن تیمش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده، یک اخطاره است و در خط از دست دادن دیدار با پرسپولیس قرار گرفته است. اگر می خواهید این بازیکن را در زمین بهتر پیدا کنید، باید بدانید که او با شماره 11 در ترکیب تیمش بازی می کند.

اما به غیر از فوروهاشی، دو بازیکن دیگر از ویسل کوبه در آستانه محرومیت هستند که در این بین ریوچو کوکوچی (شماره پیراهن 17) بازیکن اصلی این تیم در مرکز خط دفاع است و یوتارو اودا (شماره پیراهن 17) هم گزینه مهمی برای تعویض به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1373

به "7 شرقی در خطر از دست دادن دیدار مقابل پرسپولیس؛ موتور گلزنی و کاپیتان در یک قدمی محرومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 شرقی در خطر از دست دادن دیدار مقابل پرسپولیس؛ موتور گلزنی و کاپیتان در یک قدمی محرومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید