یکی از عاملان سرقت 10 میلیاردی شمال غرب تهران شناسایی شد

به گزارش ایپتن، تهران (پانا) - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یکی از باند سه نفره سارقان سه تخته فرش ابریشمی 10 میلیارد ریالی اطلاع داد و گفت: دستگیری سایر متهمان در دستور کار واقع شده است.

یکی از عاملان سرقت 10 میلیاردی شمال غرب تهران شناسایی شد

به گزارش مهر، سرهنگ ضرغام آذین گفت: چندی پلیس، یکی از شهروندان به کلانتری 139 مرزداران مراجعه و از سرقت 4 تخته فرش ابریشمی به ارزش 10 میلیارد ریال توسط دزد یا دزدان اعلام شکایت کرد، تیمی از مأموران کلانتری مرزداران به نشانی اعلامی محل سرقت مراجعه و در آنالیز های پلیسی نشانی از عامل یا عاملان سرقت به دست نیامد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گشت زنی های انتظامی در سطح حوزه سرکلانتری دوم برای شناسایی دزد یا دزدان افزایش یافت، گفت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه چهارم آبان ماه مأموران کلانتری 134 شهرک قدس در گشت زنی های انتظامی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ که پلاک انتظامی خودرو شأن را دستکاری نموده بودند، مظنون شدند و برای برطرف ظن دستور توقف خودرو را صادر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: مأموران کلانتری شهر قدس در بازرسی از داخل خودرو یک تخته فرش ابریشم بر روی جایگاه عقب خودرو کشف کردند. سرنشین خودرو خود را بی اطلاع از وجود تخته فرش ابریشم در داخل خودرو گفت و اظهار می داشت، صرفاً برای دید و بازدید به ملاقات راننده آمده است.

وی گفت: هر دو متهم به کلانتری انتقال یافتند و در رصدهای اطلاعاتی تعیین شد فرش کشف شده با فرش های اعلامی از سوی کلانتری 139 مرزداران مطابقت دارد. راننده خودرو در بازپرسی های تکمیلی گفت، چند شب قبل این فرش را به همدستی دو تن از دوستانم از خانه ای در محله مرزداران سرقت و فرش ها را بین خودشان تقسیم کردیم. این فرش هم سهم من بوده امشب با مالخری قرار داشته ام تا فرش را به او بفروشم که قبل از ملاقاتم با فرد مالخر پلیس من را دستگیر کرد.

سرهنگ ضرغام گفت: با اخذ دستور قضائی و دعوت مال باخته، مالکیت مال باخته با ارائه فاکتور خرید، احراز و تخته فرش کشف شده به مالک آن تحویل شد. دستگیری هر دو متهم و کشف جرایم احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1273

به "یکی از عاملان سرقت 10 میلیاردی شمال غرب تهران شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از عاملان سرقت 10 میلیاردی شمال غرب تهران شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید