تور آفریقای جنوبی: کاهش امیکرون در آفریقای جنوبی

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، دیلی میل، براساس داده های تازه، موارد ابتلا به کرونا طی یک هفته اخیر در آفریقای جنوبی با 38 درصد کاهش روبرو بوده است.

تور آفریقای جنوبی: کاهش امیکرون در آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

شواهد نشان می دهد، سویه امیکرون از شدت بسیار کمتری نسبت به دلتا بخوردار است؛ موارد کرونا این کشور در هفت روز منتهی به 17 دسامبر به اوج خود رسید و میانگین 23437 مورد ثبت شده بود، اما تا روز دوشنبه، این تعداد با 38 درصد کاهش به 14390 مورد ابتلا به ویروس کرونا رسید.

این ارقام میانگین هفت روزه است که آنها را قابل اعتمادتر از آمارهای نوسان روزانه می نماید؛ کارشناسان پزشکی می گویند، کاهش قابل توجه موارد تازه کرونا در آفریقای جنوبی در روزهای اخیر ممکن است نشان دهنده این باشد که افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در این کشور با موضوع سویه امیکرون اوج خود را پشت سر گذاشته است.

جیمی جنکینز، رئیس سابق تجزیه و تحلیل سلامت در دفتر آمار ملی گفت: این داده ها آنچه را که دانشمندان در آفریقای جنوبی گفته اند تایید می نماید که امیکرون گونه ای است که قابل انتقال تر است و باعث می گردد افراد بیشتر به این بیماری مبتلا شوند اما علائم و تأثیر آن کمتر است.

منبع: فارس

آخرین اخبار جامعه را از صفحه جامعه دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور آفریقای جنوبی: کاهش امیکرون در آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: کاهش امیکرون در آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید