چطور میهمان خوبی برای هتل های داخلی و خارجی باشیم؟

به گزارش ایپتن، فقط میزبان خوب بودن هنر نیست. میهمان خوب بودن هم برای خودش هنری ارزشمند است! در اینجا می خواهیم به شما سه روش بیاموزیم که میهمان بهتری برای هتل ها باشید.

چطور میهمان خوبی برای هتل های داخلی و خارجی باشیم؟

حتی اگر پولش را می دهید، اشکالی ندارد که مؤدب و مهربان باشید و رفتار خوبی داشته باشید. یادتان باشد با پولی که برای اقامت خود در هتل می پردازید، کل هتل را یک جا نمی خرید!

شاید میهمان خوبی برای هتل بودن برای برخی از افراد سخت باشد؛ مخصوصاً آنهایی که در تعطیلات هستند اما اگر می خواهید طوری رفتار کنید که پرسنل هتل از شما متنفر نشوند یا از رفتار شما خوششان نیاید و دوستتان نداشته باشند، بهتر است این سه نکته را عایت کنید:

فخرفروشی نکنید و متکبر نباشید

حتماً شما هم بسیاری از میهمانان هتل را دیده اید که در راهروها و محوطه هتل طوری قدم می زنند که انگار صاحب هتل هستند.

اینها همان هایی هستند که اغلب رفتار زشتی با پرسنل هتل دارند و برایشان مهم نیست که با چه کسی حرف می زنند. به شما اکیداً توصیه می کنیم که اگر می خواهید چند روزی را در هتلی اقامت کنید، مؤدب و مهربان بودن چیزی از ارزش های شما کم نخواهد کرد.

اگر پرسنل و خدمات هتل به شما خوب سرویس نمی دهند، به جای اوقات تلخی کردن،جار و جنجال راه انداختن و گلاویز شدن با خدمه هتل، بهتر است مستقیم به مدیر هتل گلایه خود را منتقل کنید. علاوه بر این، لازم نیست در صدر اخبار روز هتل قرار گیرید و پرسنل هتل در طول روز و مخصوصاً زمان صرف ناهارشان مدام از رفتار زشت شما صحبت کنند و نقل محفل آنها شوید.

سعی کنید بی سر و صدا باشید و آرامش هتل را حفظ کنید

میهمانان هتل هر از گاهی خشن، بی ملاحظه و بدرفتار می شوند اما شما سعی کنید از این جور میهمان ها نباشید. با این که برخی از اتاق های هتل آفتاب گیر هستند، ممکن است برخی دیگر نباشند. شاید هم به طور اتفاقی در اتاقی به سر ببرید که به دلیلی سر و صدای میهمان ها در راهرو نتوانید پلک بر هم بگذارید. اگر می خواهید در اتاق خود به موسیقی گوش دهید، سعی کنید تا ساعت 9 شب به این مراسم انتها دهید و مزاحم استراحت دیگران نشوید.

تمیزکاری در آخرین روز را از قلم نیاندازید

همه ما فکر می کنیم که بعد از ترک هتل در آخرین روز اقامت و تسویه حساب، پرسنل خدمات به سراغ اتاق می آیند و همه جا را تمیز می کنند. با این که چنین چیزی حقیقت دارد اما نباید از این تصور چنین نتیجه ای گرفت که اتاق را مثل یک طویله یا زباله دان تحویل داد.

حتماً گاهی شنیده اید که برخی از میهمان ها حتی فلاش تانک سرویس بهداشتی را نمی کشند یا دستمال کاغذی و کیسه خوراکی های نیمه خورده خود را روی زمین رها می کنند و فکر می کنند که وظیفه خدمات هتل این است که گندکاری های آنان را تمیز کنند. کسی از شما نمی خواهد که ملافه، روتختی و حوله های هتل را بشویید اما بهتر است خودتان قبل از ترک اتاق همه چیز را مرتب کنید و به حالت اول باز گردانید.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2107

به "چطور میهمان خوبی برای هتل های داخلی و خارجی باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور میهمان خوبی برای هتل های داخلی و خارجی باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید