چطور ممکن است همه منتتقدان مغرضانه و اشتباه حرف بزنند؟، آقای فکری! اینقدر روبروی رسانه ها گارد نگیر

به گزارش ایپتن، بهمن طهماسبی گفت: اینکه همه منتقدان مغرضانه حرف بزنند و همه پیشکسوتان درباره شرایط این فصل استقلال اشتباه کنند غیرممکن است و لااقل باید از بخشی از این انتقاد ها استفاده کرد.

چطور ممکن است همه منتتقدان مغرضانه و اشتباه حرف بزنند؟، آقای فکری! اینقدر روبروی رسانه ها گارد نگیر

گروه ورزشی خبرنگاران، جدا از اینکه صحبت کردن محمود فکری با برنامه فوتبال برتر شبکه 3 به مجری گری محمدحسین میثاقی خلاف نظر کادر مدیریتی و مصوبه آخر آنها درباره عدم مصاحبه با این برنامه بوده است، محمود فکری در بخش های مختلف صحبتی که با این برنامه داشت به همه رقبا و البته کارشناسانی که در این 13 هفته از عملکرد فنی تیمش انتقاد داشتند ایراد گرفت و همه را مغرضانه و از طرف دشمنان قسم خورده خود و دیگر اعضای کادر فنی اش عنوان نمود که با استقلال مخالفت دارند.

بهمن طهماسبی بازیکن اسبق تیمهای استقلال و نساجی قائمشهر در گفت و گو با دانشجو، در آستانه دیدار این دو تیم درباره سختی های این بازی برای هر یک از این دو تیم حرف زد. او نگران شرایط علی انصاریان هم بود.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* اوضاع استقلال در صدر جدول را چطور ارزیابی می کنید؟

- خب واقعیت این است که استقلال این هفته ها خوب بازی نمی کند ولی البته در صدر جدول است. این برای اولین سال حضور فکری روی نیمکت استقلال نتیجه خوبی است ولی در این میان امتیازات مفتی را هم از دست داده است که امیدواریم با مرور زمان تیم بهتر گردد.

* چرا اینگونه است؟

- این به تفکرات حاج محمود برمی گردد. به نظر می رسد او ابتدا خواسته که امتیازات را جمع آوری کند و از این طریق هواداران را نسبت به عملکرد خودش راضی نگه دارد و بعد به مسایل دیگر بیاندیشد.

* خیلی از کارشناسان با نظر شما موافق هستند؟

- این نظر من است و به بقیه کاری ندارم. البته استقلال موقعیت سازی هم می کند و حتی در همین بازی آخر دیدیم که سه بار هم توپ را به تیر دروازه حریف زد ولی معین است که استقلال قبل از هر چیز به نتیجه گیری فکر می کند.

* استقلال کمی متکی به فرد نیست؟

- این در خیلی از تیمها وجود دارد. در بارسلونا هم اگر مسی را از این تیم بگیرید دچار مشکل می گردد که البته خوب نیست ولی این هم نیست که استقلال فقط متکی به قایدی باشد. البته که قایدی، وریا یا مظاهری نقش عمده ای در صدرنشینی این تیم داشته اند ولی این شرایط همیشگی نمی تواند باشد و استقلال باید به فکر روزهایی هم باشد که یکی از این نفرات در ترکیب نباشند. فوتبال متکی به فرد همیشه جواب نمی دهد.

* بازی با نساجی را چطور پیش بینی می کنید؟

- قطعا بازی سختی است. فکر می کنم محمود فکری باید کمی رابطه اش با رسانه ها را بهتر کند. او دائم در حال دشمن تراشی است. مگر می گردد از 10 انتقادی که به تیمش می گردد هر 10 تایش اشتباه باشد. بالاخره 2 تای آنها درست هستند. او نسبت به رسانه ها گارد گرفته و باید این گارد را باز کند و از نقدها سازنده ای که از تیمش می گردد استفاده کند. او با این فرایند بیشتر خودش و تیمش را آزار می دهد.

* پیش بینی تان از بازی با نساجی چیست؟

- این دیدار در استادیوم آزادی است و کفه بازی به سود استقلال است ولی نباید انگیزه بازیکنان نساجی را دست کم گرفت. این بازی برای هر دو تیم سخت است.

* درباره علی انصاریان حرفی ندارید؟

- در این ایام که همه روز مادر را جشن می گیرند امیدوارم علی هم بهترین هدیه را به مادرش یا همان ننه علی بدهد و با بهبودی اش مادرش و همه ما را خوشحال کند. علی انسانی جنگنده است که مطمئن هستم این بار هم از این نبرد سربلند بیرون می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1462

به "چطور ممکن است همه منتتقدان مغرضانه و اشتباه حرف بزنند؟، آقای فکری! اینقدر روبروی رسانه ها گارد نگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور ممکن است همه منتتقدان مغرضانه و اشتباه حرف بزنند؟، آقای فکری! اینقدر روبروی رسانه ها گارد نگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید