پیروزی درخشان شطرنج بازان ایران مقابل روسیه

به گزارش ایپتن، تیم شطرنج آنلاین ایران طی دیداری در لیگ جهانی مقابل روسیه درخشید و پیروز شد این حریف قدرتمند را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

پیروزی درخشان شطرنج بازان ایران مقابل روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، پنجمین دور از پیکارهای شطرنج لیگ جهانی آنلاین در هر سه رقابت بولت، بلیتس و رپید در حال پیگیری است که تیم شطرنج ایران هم در این مسابقات حضور دارد. ایران پیروز شد تیم های فرانسه، صربستان، آرژانتین و پرو را شکست دهد. در این دوره از رقابت ها تیم ایران به اوکراین و قزاقستان باخت.

ایران در آخرین ملاقات مرحله نخست مقابل روسیه نهاده شد. روسیه که یکی از قدرت های این مسابقات به شمار می رفت در مقابل شطرنج بازان ایران تسلیم شد. ایران پیروز شد در مسابقات بولت با نتیجه 268.5 بر 221.5، در برق آسا با نتیجه 273 بر 257 و در مسابقات سریع با نتیجه 274 بر 236 حریف خود را مغلوب کند.

در این مسابقه بیش از 32 استاد عظیم شطرنج ایران و 28 استاد عظیم شطرنج روسیه در کنار 530 شطرنج باز برجسته دو کشور حضور داشتند. چهره هایی مانند پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و پویا ایدنی در این مسابقات به رقابت پرداختند. در شبی که روس ها با 350 شطرنجباز خود به رقابت با 265 بازیکن ایران آمدند با وجود اختلاف ریتینگی که در میزهای انتهایی ایران به وجود آمده بود این شطرنج بازان ایران بودند که مقابل این حریف قدرتنمند به پیروزی رسیدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 928

به "پیروزی درخشان شطرنج بازان ایران مقابل روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی درخشان شطرنج بازان ایران مقابل روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید