ون اینرودز رونمایی شد

به گزارش ایپتن، شرکت بهمن موتور از سال گذشته محصولات جدیدی را وارد بازار نموده و بر اساس اعلام مدیران این شرکت این فرایند تا ماه های آینده ادامه دارد. بهمن اینرودز در واقع همان دانگ فنگ C35 است که به زودی از سوی بهمن موتور وارد بازار خواهد شد. بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم مهم ترین هدف از عرضه ون اینرودز را ارائه جایگزین استانداردی به جای وانت هایی که اتاق های کارگاهی روی آن نصب می گردد و بعلاوه تأمین احتیاج حمل و نقل برای کسب و کارهای نوین و دیجیتال مطرح نمود. اینرودز به لحاظ فنی یک کارگو ون محسوب می گردد که برای اولین بار در این دسته محصول به بازار عرضه خواهد شد.

ون اینرودز رونمایی شد

اینرودز از پیشرانه 1.5 لیتری با حدبیشتر توان 105 اسب بخار و حدبیشتر گشتاور 140 نیوتون متر بهره می برد و از زنجیر تایم نیز بهره می برد که احتیاج به تعویض این قطعه را به حدود 400 هزار کیلومتر می رساند.

این کارگو ون توانایی حمل 725 کیلوگرم بار را خواهد داشت، مطابق اطلاعات منتشرشده در کاتالوگ این خودرو 33 درصد حجم این خودرو به فضای بار اختصاص یافته است و فضایی با ظرفیت 5100 لیتر است.

طراحی بیرونی ون اینرودز همان چیزی است که از یک خودرو تجاری درون شهری انتظار دارید. دماغه ای کوتاه و صاف، ارتفاع بلند کابین، بدنه کشیده و چراغ های منتظم المان های ظاهری اینرودز را تشکیل می دهد. باتوجه به اینکه طراحی دانگ فنگ سری C مربوط به سال 2009 است، نباید انتظار الگوهای به روز را در اینرودز داشته باشید و همه چیز به صورتی طراحی شده است که در کوتاه ترین زمان و با هزینه اندک قابل تعمیر باشد.

طراحی داخلی ون اینرودز نیز همچون سایر خودروهای کار و تجاری در این بخش ساده و کاربردی است. بیشتر قطعات کابین از پلاستیک مشکی رنگ شکل گرفته است و جایگاه ها نیز روکش پارچه ای دارد. کنترلرها و ادوات خودرو نیز در سمت چپ داشبورد قرار گرفته تا به دستان راننده نزدیک باشد.

تجهیزات ایمنی ون اینرودز:

  • دو کیسه هوا
  • سیستم های ترمز ضد قفل
  • کنترل الکترونیکی پایداری ESP
  • کنترل کشش TCS

با توجه به ظرفیت بار حدود 725 کیلوگرم (5.1 متر مکعب) از سیستم فرمان برقی بهره می برد تا رانندگی در شرایط مختلف آسان باشد. از جمله دیگر امکانات این ون بعلاوه می توان به نمایشگر 9 اینچی، دوربین ثبت وقایع رو به رو و دوربین پارک در عقب اشاره نمود. فضای بار این ون به وسیله بهمن موتور با امکان عرضه کف آلومینیوم یا کف PVC با توجه به نوع کاربری مورداحتیاج آماده عرضه شد.

ظرفیت فراوری بهمن موتور برای این ون 6 دستگاه در ساعت است و 300 دستگاه نخستین به صورت SKD فراوری خواهد شد. خط فراوری اینرودز بر اساس اعلام مسئولان بهمن موتور از ابتدای سال 1401 آماده بهره برداری خواهد بود و اندازه داخلی سازی آن تا سال 1402 به حدود 41 درصد خواهد رسید.

ون اینرودز با گارانتی 2 سال یا 50 هزار کیلومتر و 1 سال سرویس رایگان یا 20 هزار کیلومتر به مشتریان عرضه خواهد شد و 77 نماینده بهمن موتور در 60 شهر آماده ارائه خدمات به این محصول خواهند بود. بهمن موتور قیمت این محصول را 498 میلیون تومان اعلام نموده است و عرضه اولیه آن در ماه جاری شروع خواهد شد و تحویل آن از اردیبهشت سال 1401 شروع خواهد شد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

جدیدترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2095

به "ون اینرودز رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ون اینرودز رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید