والورده: شیوه بازی با اتلتیکومادرید را می دانیم، شیوه قبلی سوپر جام اسپانیا بهتر بود

به گزارش ایپتن، ارنستو والورده شیوه قبلی سوپرجام اروپا را بیش تر می پسندید.

والورده: شیوه بازی با اتلتیکومادرید را می دانیم، شیوه قبلی سوپر جام اسپانیا بهتر بود

با تور اسپانیا نوروز 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید از رضایتش از شیوه قبلی برگزاری این جام سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: پیش از این سوپرجام اسپانیا همواره اول فصل برگزار می شد و این ملاقات شروع سال فوتبالی بود. به نظرم شیوه قبلیبرگزاری جام بهتر بود اما حالا شرایط تغییر نموده. است. این مدل بازی ها برای مردم جذاب به نظر می رسد و انتظار بیشتری را ایجاد می نماید.نمی دانم از نظر ورزشی شرایط چگونه است زیرا در گذشته بازی بین فاتح لالیگا و جام حذفی اسپانیا برگزار می شد. برگزاری رقابت ها با 4 تیم عجیب و غریب به نظر می رسد.

او در ادامه اضافه نمود: اگر حق انتخاب با من بود، شیوه قبلی را ترجیح می دادم اما فدراسیون تصمیم می گیرد. این ملاقات را مانند یکی از بازی های لالیگا می بینم و به دنبال پیروزی هستیم. می دانیم بازی کردن مقابلاتلتیکومادرید چگونه است.باید خوب بازی نموده و خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 680

به "والورده: شیوه بازی با اتلتیکومادرید را می دانیم، شیوه قبلی سوپر جام اسپانیا بهتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: شیوه بازی با اتلتیکومادرید را می دانیم، شیوه قبلی سوپر جام اسپانیا بهتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید