نیمار در پی شکستن طلسم ناکامی عجیب

به گزارش ایپتن، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن امیدوار به درخشش برابر منچسترسیتی و گلزنی در خانه این تیم است.

نیمار در پی شکستن طلسم ناکامی عجیب

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پاری سن ژرمن برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید حداقل دو بار در خانه منچسترسیتی پیروز به گلزنی گردد و برای رسیدن به این هدف به درخشش ستاره های خود به ویژه نیمار احتیاج مبرمی دارد. اما این ستاره برزیلی و 29 ساله که در شش بازی حذفی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز به گلزنی نشده و امیدوار است سه شنبه شب این طلسم شکسته گردد.

البته در مجموع آمار نیمار در لیگ قهرمانان فوق العاده است. او به طور میانه در هر بازی در به ثمر رسیدن بیش از یک گل تاثیر داشته و نیمار در مجموع در 68 مسابقه 41 گل به ثمر رسانده و 31 پاس گل داده است. اما عملکرد او در بازی های حذفی در یک سال اخیر چنگی به دل نزده و نیمار در 602 دقیقه اخیر پیروز به گلزنی در دور حذفی نشده است. نیمار آخرین بار او در تاریخ 18 فوریه 2020 در بازی برگشت برابر دورتموند دروازه این تیم را باز نموده و پاری سن ژرمن را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رساند.

البته نیمار در فصل جاری در مرحله گروهی عملکرد پیروز داشته و گل فزونی برابر لایپزیش را به ثمر رسانده، در جریان فزونی 1-3 مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد دبل نموده و پیروز به ثبت هت تریک مقابل استانبول باشاک شهیر هم شد. حالا مائوریسیو پوچتینو در شب غیبت احتمالی کیلیان امباپه بیشتر از همواره به درخشش نیمار دل بسته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1720

به "نیمار در پی شکستن طلسم ناکامی عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار در پی شکستن طلسم ناکامی عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید