واتساپ با گزینه های نو در راه است

به گزارش ایپتن، خبرنگاران : ویژگی های نو واتساپ در راه هستند.

واتساپ با گزینه های نو در راه است

واتساپ بسیار پرکاربرد است.

به گزارش خبرنگاران، واتساپ میخواهد به زودی ویژگی های نوی را به این پلتفرم اضافه کند. گفته می گردد که این شرکت می خواهد یک گزینه نو برای لست سین، چت ناپدید شونده و صفحه اطلاعات گروهی دوباره طراحی شده را اضافه کند. بعلاوه به زودی امکان ارسال عکس یا ویدئو با کیفیت بالا هم به این پیغام رسان محبوب اضافه می گردد.

گزینه نو برای Last Seen

در آینده نزدیک، قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید برای یک مخاطب خاص به این پیغامرسان اضافه می گردد. این ویژگی به وسیله WaBetaInfo مشاهده شده است و به زودی انتظار می رود که به نسخه پایدار هم وارد گردد. این منبع مذکور گفته این گزینه نوی است که در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار می گیرد.

قرار است واتساپ گزینه مخاطبین من به جز.... را در تنظیمات حریم خصوصی اضافه کند که به کاربران امکان می دهد آخرین بازدید مخاطبین خاص را فعال نمایند. این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که نمی خواهید بعضی مخاطبان شما در واتساپ از آخرین زمان آنلاین بودنتان آگاه باشند. توجه به این نکته لازم است که اگر آخرین بازدیدتان را با هیچکس به اشتراک نگذارید، از آخرین بازدید هیچکسی نمی توانید آگاه شوید.

ناپدید شدن گپ ها

به زودی شاهد ویژگی گپ ناپدید شونده خواهیم بود. به گفته WaBetaInfo ، این حالت هم برای چت های یک به یک و هم برای گروه ها در دسترس خواهد بود. ویژگی ناپدید شدن مکالمه ها به طور اتوماتیک رشته های چت نو را به گپ زودگذر تبدیل می نماید و تنظیمات مربوطه در حریم خصوصی اکانت شما قابل دسترسی خواهد بود و پس از فعال کردن آن، تمام پیغام های هر گپ یا گروه نو پس از مدت کوتاهی ناپدید می شوند.

هرکسی که نمی خواهد همه پیغام هایش بعد از مدتی حذف گردد، باید این گزینه را در تنظیمات خاموش نگه دارد. منبع ذکر شده می گوید واتساپ در صورت فعال شدن حالت پیغام های ناپدید شده در چت نو به کاربران اطلاع می دهد که پیغام های نوی دارند. این ویژگی اخیراً در نسخه بتا WhatsApp 2.21.18.7 مشاهده شده است.

صفحه اطلاعات گروه دوباره طراحی شده

این شرکت متعلق به فیسبوک بعلاوه در حال کار بر روی ویژگی ویرایشگر نماد گروه نو است که در نسخه بتا اندروید 2.21.20.2 مشاهده شده است. این ویژگی نو به کاربران امکان می دهد تا در صورت نداشتن تصویر برای گروه ها به سرعت آیکون ایجاد نمایند. بعلاوه گزینه ای برای انتخاب رنگ پس زمینه آیکون در اختیار کاربر قرار می گیرد. نسخه نو می تواند ایموجی و برچسب را به اسم یک گزینه ارائه دهد.

به غیر از ویژگی ویرایشگر نماد گروه ، واتساپ بعلاوه در حال طراحی مجدد صفحه اطلاعات گروه است و ممکن است کاربران دکمه های چت و تماس را در جلو و مرکز مشاهده نمایند. طبق گفته های WaBetaInfo ، این طراحی مجدد در نسخه بتای 2.21.190.15 برای iOS مشاهده شده است. به نظر می رسد طراحی نو دکمه های بزرگتر برای چت، تماس های صوتی و تصویری ارائه گردد. ممکن است ادمین ها بتوانند لینک دعوت را هم به اشتراک بگذارند.

فیلم و عکس های با کیفیت

شاید شما یکی از کسانی باشید که از فشرده شدن فیلم و عکس ها در واتساپ ناراضی هستند. به گفته WaBetaInfo، این شرکت به زودی ویژگی نوی را به ارمغان می آورد که به کاربران اجازه می دهد کیفیت بارگذاری فیلم یا عکس را خودشان انتخاب نمایند. این گزارش نشان می دهد که کاربران به زودی می توانند بین حالت برترین کیفیت ، ذخیره نماینده داده و حالت اتوماتیک انتخاب نمایند.

تصاویر به صورت استیکر

اپلیکیشن واتساپ میخواهد یک ویژگی نو که به کاربران امکان تبدیل تصاویر به استیکر را می دهد به این پیغام رسان اضافه کند. وقتی این ویژگی برای کاربران اجرا می گردد، هنگام بارگذاری یک تصویر نو در برنامه نماد استیکر نو را در کنار نوار اسم مشاهده می نمایند.

هنگام انتخاب آن نماد، واتساپ تصویر را به جای یک عکس معمولی، به اسم یک استیکر ارسال می نماید. منبع ذکر شده پیشنهاد کرد که کاربران می توانند آنالیز نمایند که آیا تصویری که ارسال نموده اند استیکر است یا خیر. این ویژگی در حال توسعه است و در نسخه بتا دسکتاپ 2.2137.3 موجود است.

منبع: رکنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1806

به "واتساپ با گزینه های نو در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ با گزینه های نو در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید