هنرجویان دانشگاه های هنری ایتالیا فرهنگ ایرانی را می آموزند

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، استفانو وازانا شامگاه چهارشنبه در همایش جنبش شهر زیبا که در هتل پارس مشهد برگزار گردید، اظهار کرد: ایتالیا مهد هنر و ایران مهد فرهنگ است و هنرجویان دانشگاه های هنری ایتالیا، فرهنگ ایرانی را نیز می آموزند.

هنرجویان دانشگاه های هنری ایتالیا فرهنگ ایرانی را می آموزند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

وی با تقدیر از فرهنگ مهمان نوازی ایرانی ها، اضافه نمود: ایران کشوری زیبا و مهماندوست است و برای اولین بار است که به این کشور سفر کردم و از حضور در ایران بسیار شادمان هستم.

نماینده شرکت رایموندی ایتالیا با بیان اینکه یکی از تصاویر زیبای شهری در شهر میلان ایتالیا است، گفت: فرم های زیبایی در منظر شهری این شهر دیده می گردد و اگر می خواهید شهری زیبا داشته باشید باید از ابزار درست آن استفاده کنید.

وی توضیح داد: این شرکت از سال 1863 فعال شده است و از سال گذشته با تغییر چارت سازمانی خود نسخه جدیدی در بحث طراحی، ایده و تکونولوژی روز، ارائه داده است.

به دنبال ایجاد پیوند محکم در ایران هستیم

وازانا با بیان اینکه شرکت رایموندی ایتالیا مشتریان زیادی از سراسر دنیا دارد که یکی از آن ها ایران است، تأکید کرد: زیباترین ساختمان موجود کنونی در ایران برج میلاد است که با جرثقیل های رایموندی ساخته شده است، مایل هستیم که این همکاری ها تداوم یابد و در حال حاضر به دنبال ایجاد پیوند محکم در ایران هستیم تا این ایده را در تمامی شهرهای این کشور اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم این جنبش در مشهد نیز شکل بگیرد، ادامه داد: با توجه به رویداد فرهنگی مشهد 2017، شرکت رایموندی ایتالیا آماده هرنوع همکاری در بحث شهر زیبا و ایده آل با مسئولان این شهر است تا این رویداد بزرگ و دنیای بدون نقص معرفی گردد.

نماینده شرکت رایموندی ایتالیا توضیح داد: هم اکنون در حال آزمایش محصولات جدید از جمله تجهیزات ایمنی به روز هستیم تا محصولی استاندارد را در سطح دنیا عرضه کنیم و معتقد هستیم که در هر فعالیتی موضوع ایمنی حائز اهمیت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 517

به "هنرجویان دانشگاه های هنری ایتالیا فرهنگ ایرانی را می آموزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرجویان دانشگاه های هنری ایتالیا فرهنگ ایرانی را می آموزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید