تور ارزان فرانسه: نگاه ویژه سرمربی تازه کشتی آزاد به المپیک 2024 پاریس

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه غلامرضا محمدی به علت نتایج نه چندان دلچسب کشتی آزاد در المپیک 2020 توکیو جای خود را به سرمربی نو تیم ملی داد، مسئولیت سنگینی متوجه پژمان درستکار به اسم سکاندار تازه نفس تیم ملی کشتی آزاد محول شد.

تور ارزان فرانسه: نگاه ویژه سرمربی تازه کشتی آزاد به المپیک 2024 پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

درستکار که با تکیه بر ارتباط بسیار مطلوب و دیرینه با رئیس فدراسیون کشتی، انگیزه و اقبال فراوانی برای حضوری پیروز در این مسئولیت را دارد، حالا در نخستین آزمون خود باید در رقابتهای دنیای 2021 نروژ توانایی خود را اثبات کند.

اما سرمربی نو تیم ملی کشتی آزاد که به تازگی نخستین اردوی آماده سازی ملی پوشان را پشت سر گذاشته نگاهی فراتر از رقابتهای دنیای نروژ دارد و معتقد است برنامه اصلی کشتی باید برای درخشش در المپیک 2024 پاریس تدوین و اجرایی گردد.

پژمان درستکار این موضوع را در یک گفتگوی تلویزیونی بیان کرد و گفت: معلوم نیست ما تا چه زمانی باشیم، اما هدف و برنامه اصلی کشتی باید المپیک پاریس باشد. ضمن اینکه ما سال آینده علاوه بر قهرمانی دنیا، بازی های آسیایی را هم در پیش داریم و سال بعدی هم دنیای گزینشی المپیک در پیش است. سه سال سخت را پیش رو داریم و قطعاً با برنامه ریزی المپیک محور، امیدوار هستیم با سهمیه کامل و شانس طلاهای بیشتر به المپیک بعدی برویم.

وی با اشاره به دو قطب کشتی دنیا یعنی روسیه و آمریکا گفت: هرکدام از این کشورها همیشه دو یا سه مدال طلای المپیک می گیرند. مطمئناً آنها شانس بیشتری برای طلا دارند که به دو مدال می رسند. ما هم باید به نقطه ای برسیم که اینگونه عمل کنیم چراکه اگر برای یک مدال طلا به میادین مهم برویم همان مدال را هم نمی گیریم

به گزارش خبرنگاران، مسابقات کشتی قهرمانی دنیا به اسم نخستین آزمون پژمان درستکار و همکارانش طی روزهای 10 تا 18 مهرماه در شهر اسلو کشور نروژ برگزار می گردد که ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در این پیکارها به توضیح زیر است:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک

61 کیلوگرم: رحمان عموزاد

65 کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی

70 کیلوگرم: عرفان الهی

74 کیلوگرم: یونس امامی

79 کیلوگرم: محمد نخودی

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

92 کیلوگرم: کامران قاسم پور

97 کیلوگرم: مجتبی گلیج

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1774

به "تور ارزان فرانسه: نگاه ویژه سرمربی تازه کشتی آزاد به المپیک 2024 پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: نگاه ویژه سرمربی تازه کشتی آزاد به المپیک 2024 پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید