مهاجم خارجی پرسپولیس کلاهبرداری کرد؟

به گزارش ایپتن، جمشید نورشرق رئیس کمیته مشخص شرایط فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه سلام صبح بخیر درخصوص شکایت آنتونی استوکس از پرسپولیس و تراکتور و اینکه گفته می گردد او از باشگاه های ایرانی کلاهبرداری می نماید، گفت: البته من این لفظ را نمی پسندم ولی معتقدم که اگر یک بازیکن خارجی به فوتبال ایران آمده و در موارد متعدد نوع رفتار نامعقولی را با باشگاه های ما پیشه نموده باید موضع بهتری گرفت.

مهاجم خارجی پرسپولیس کلاهبرداری کرد؟

وی ادامه داد: زمانی که تجربه بیشتری در پرونده های سابق یک بازیکن خارجی بوده و یا اینکه در نوع بستن قراردادهای این بازیکن به گونه ای رفتار شده که حقوق اقتصادی بازیکن تأمین شده و دست باشگاه خالی مانده، اقتضا این است که ما موضع خودمان را بیشتر و محکم تر بدانیم.

او گفت: اعتقاد دارم که باید ما قرارداد بهتری ببندیم و به اجرای دقیق شرایط قراردادی اهتمام بورزیم. در واقع باید بگویم که ما باید کلاهمان را محکم و دو دستی بچسبیم تا اینگونه اتفاقات رخ ندهد.

نورشرق در سرانجام گفت: در همه زمینه ها اینگونه است که طرف قرارداد به دنبال منافع خودش است. باید در موازنه قراردادی به گونه ای رفتار کرد که منافع و مصالح باشگاه تأمین گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1670

به "مهاجم خارجی پرسپولیس کلاهبرداری کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم خارجی پرسپولیس کلاهبرداری کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید