مهاجرت به کانادا بدون وکیل

به گزارش ایپتن، شاید شما به هر دلیلی نخواهید که برای مهاجرت خود پرونده تان را به وکیل بسپارید و فکر میکنید که شرایط آن را دارید که خودتان برای مهاجرتتان به کانادا اقدام کنید اما نمیدانید از کجا آغاز نموده و برای کدام روش اقدام کنید همچنین فوت و فن های نا گفته را بلد نیستید موسسه خبرنگاران علاوه بر دریافت فرایند پرونده به صورت کامل دو امکان دیگر در اختیارتان میگذارد.

مهاجرت به کانادا بدون وکیل

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مشاوره پیشرفته مهاجرت

مشاوره اصلی موسسه خبرنگاران رایگان بوده و اطلاعات کلی را در اختیارتان میگذارد تا بتوانید برای عقد قرارداد با موسسه تماس بگیرید همچنین اگر به وکلا یا موسسات دیگر مهاجرت نموده باشید میدانید که هیچ اطلاعاتی به شما نمیدهند و ساعتی حدود 100 هزار تومان پول میگیرند. ما اما همان اطلاعات را رایگان در اختیار شما قرار میدهیم اما اگر بخواهید خودتان فرایند مهاجرت خودتان را انجام دهید یا به اصطلاح خودتان وکیل خودتان باشید! ما به شما در یک جلسه مشاوره پیشرفته تمامی مراحل را آموزش میدهیم و اگر در حین کار به مسئله ای برخوردید میتوانید با ما تماس بگیرید در کنار مشاوره پیشرفته شما میتوانید از همکاران موسسه خبرنگاران در زمینه صرافی و حواله پول، دارالترجمه و... با مقداری تخفیف نیز بهره ببرید.

در صورتی که بخواهید یک پرونده خوب را جمع کنید هزینه ترجمه شما به حدود5 میلیون میرسد، اگر از مشاوره پیشرفته خبرنگاران بهره ببرید و به دارالترجمه طرف قرارداد ما مراجعه کنید هزینه کلی شما کمتر از زمانی خواهد شد که خودتان این کار را انجام دهید.

روش های زیادی برای مهاجرت وجود دارد از جمله اکسپرس انتری، دانشجویی، سرمایه گذاری، ویزای استارت آپ، ویزای کار استانی، ویزای کار کشاورزی و... که ما به شما یاری میکنیم، زمینه مورد نظر را انتخاب نموده سپس خودتان برای آن اقدام کنید.

پکیج خودآموز مهاجرتی

علاوه بر مشاوره حضوری پیشرفته شما میتوانید پکیج صفر تا صد هر یک از روش های مهاجرتی را از خبرنگاران بخواهید، این پکیج نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و شامل روش های اپلای، مدارک مورد احتیاج، نوشتن انگیزه نامه و... میشود. با این کار نیز میتوانید بدون وکیل و خودتان اقدام به مهاجرت کنید.

نوشتن استادی پلن برای پرونده های تحصیلی

شما میتوانید تمامی مراحل پرونده خود را انجام دهید اما در پرونده های تحصیلی مهم ترین بخش نوشتن استادی پلن و کاور لتر و همچنین راضی کردن افسر پرونده به منظور برگشت به خاک ایران است، شما میتوانید برای کم کردن هزینه مهاجرتی خود تمام مراحل را انجام داده و تنها استادی پلن خود را به ما بسپارید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره پایین صفحه

یا در واتس اپ با شماره 09128488753 تماس حاصل کنید.

منبع: اینترنت
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1217

به "مهاجرت به کانادا بدون وکیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به کانادا بدون وکیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید