مطالبات کریستین اوساگونا پرداخت شد، درویش قول فردا را داد

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا به علت عدم پرداخت مطالبات کریستین اوساگونا با محرومیت از حضور در جابجایی زمستانی روبرو شد تا رضا درویش در روزهای نخست حضورش در جایگاه مدیرعاملی با بحرانی جدی روبرو گردد.

مطالبات کریستین اوساگونا پرداخت شد، درویش قول فردا را داد

درویش همزمان با برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان به خبرنگاران گفت: باید پول این طلب را می دادیم که دادیم. حدود 101 هزار دلار پرداخت شد اما به خاطر موانعی که به علت تحریم وجود دارد بنا شد از بانک های دیگر اقدام کنیم. این مسائل را نمی گردد مطرح کرد چون فردا مسائل دیگری به وجود می آید. به هر جهت پول را پرداخت دوباره می کنیم.

از این رو انتقال ارز از سوی باشگاه پرسپولیس به حساب اوساگونا عصر امروز منتقل شد تا آنها منتظر پاسخ وکیل مهاجم نیجریه ای پیشین خود برای ارائه درخواست به فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بابت تسویه با اوساگونا بمانند.

باشگاه پرسپولیس در حالی طلب اوساگونا را امروز پرداخت کرد که تمرین امروز این تیم به علت عدم پرداخت مطالبات فصل جاری از سوی بازیکنان و مربیان تحریم شد و یحیی گل محمدی نیز از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کرد. مدیرعامل پرسپولیس پس از پرداخت طلب اوساگونا قول داده است حدود 15 درصد از مبلغ قراردادهای اعضای تیم را قبل از ساعت 11 صبح پنجشنبه به حساب آنها واریز می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1970

به "مطالبات کریستین اوساگونا پرداخت شد، درویش قول فردا را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات کریستین اوساگونا پرداخت شد، درویش قول فردا را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید