مردان والیبال ایران به فینال رسیدند

به گزارش ایپتن، خبرنگاران؛ تیم ملی ب والیبال ایران نیز در ملاقات نیمه نهایی بازی های همبستگی کشور های اسلامی پیروز به شکست جمهوری آذربایجان شد تا همچون تیم ملی زنان کشورمان به ملاقات نهایی راه یابد.

مردان والیبال ایران به فینال رسیدند

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی های همبستگی کشور های اسلامی امروز (یکشنبه 23 مرداد) با چهار ملاقات پیگیری می گردد.

تیم ملی ب والیبال مردان ایران در ملاقات خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی ها معرفی گردید.

شاگردان بزرگ جزیده در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیاز های 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدند تا راهی ملاقات نهایی شوند.

تیم های ترکیه و کامرون در دیگر ملاقات مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال مردان به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این مسابقه حریف تیم ملی ب ایران در ملاقات نهایی گردد.

تیم ملی والیبال زنان ایران نیز امروز در ملاقات نیمه نهایی بازی های همبستگی کشور های اسلامی پیروز به شکست حریف شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به ملاقات نهایی این بازی ها شکسته گردد.

ملاقات های رده بندی و نهایی مسابقات والیبال بازی های همبستگی کشور های اسلامی فردا (دوشنبه 24 مرداد) با چهار ملاقات در قونیه پیگیری خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2110

به "مردان والیبال ایران به فینال رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردان والیبال ایران به فینال رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید