مایکروسافت برنامه ساماندهی پیامک عرضه کرد

به گزارش ایپتن، شرکت مایکروسافت برنامه ای توسعه داده است که پیامک های ورودی به تلفن همراه را با حذف عناوین و متون اضافی ساماندهی می نماید تا به شکل تر و تمیزتری نمایش داده شوند.

مایکروسافت برنامه ساماندهی پیامک عرضه کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، شرکت مایکروسافت یک برنامه مدیریت پیغام کوتاه توسعه داده است که به نوعی دستیار شخصی برای پیغام های متنی است.

این برنامه اندرویدی موسوم به اس ام اس ارگانایزر(SMS Organizer) مسدود نماینده هرزنامه ها و برنامه ریز پیغام ها است.

این پروژه به عنوان پروژه مایکروسافت گاراژ شروع شد و سال گذشته در هند رونمایی شد. اکنون گزارش شده است که این برنامه در ایالات متحده، انگلیس، استرالیا و هند در دسترس است.

اگر شما به دلیل شلوغی بیش از حد صندوق پیغام ها و ازدحام پیغام های تبلیغاتی و غیر مهم از پاسخ به پیغام های ضروری بازمی مانید، این برنامه ساماندهی پیغامک می تواند به یاری شما بیاید.

این برنامه به فناوری یادگیری ماشین متکی است تا بتواند اسپم ها یا همان هرزنامه های ناخواسته را فیلتر کند.

این برنامه پیغام های متنی ورودی را به شکل دسته بندی هایی مانند تبلیغاتی، معاملاتی و شخصی مرتب می نماید و هر بار که پیغام اسپم دریافت کنید، هشدار دریافت نمی کنید. همچنین می توانید هر چند روز یا چند هفته یک بار به طور اتوماتیک محتوای پوشه اسپم خود را حذف کنید.

SMS Organizer همچنین دارای ویژگی هایی است که برای سازماندهی امور اقتصادی و سفرهای شخصی کاربر طراحی شده است. این برنامه مثل برنامه آی مسیج(iMessage) متعلق به شرکت اپل رویدادهایی از قبیل پروازها یا زمان حرکت قطارها را تشخیص می دهد.

کاربران می توانند بلیط های خریداری شده خود را در این برنامه ذخیره نمایند، یادآورها برای سفرهای خود را تنظیم نمایند، صورت حساب هایشان را پیگیری نمایند یا مانده حساب بانکی خود را مشاهده نمایند. علاوه بر این، یک پوشه جداگانه برای معاملات، کدهای تخفیف و غیره وجود دارد.

همچنین می توان از پیغام های متنی در Google Drive نسخه پشتیبان تهیه کرد تا بعدها آنها را بازیابی کرد. این کار برای بازیابی پیغام هایی که به علت کمبود فضای ذخیره سازی پاک شده اند یا در صورتی که گوشی کارربر گم یا سرقت می گردد، مفید است.

البته یک نقص وجود دارد و آن اینکه این برنامه فقط از پیغامک پشتیبانی می نماید و شامل پیغام های تصویری(MMS) نمی گردد.

این برنامه اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس و قابل دانلود است اما در حال حاضر فقط در ایالات متحده، انگلیس، استرالیا و هند در دسترس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 308

به "مایکروسافت برنامه ساماندهی پیامک عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت برنامه ساماندهی پیامک عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید