عزم تیم ملی بسکتبال برای صعود در جام جهانی

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران آخرین جلسه تمرینات تیم بسکتبال برای حضور در جام جهانی 2019 امروز دوشنبه در تالار آزادی برگزار شد.

عزم تیم ملی بسکتبال برای صعود در جام جهانی

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور در این جلسه تمرینی و با تأکید بر اینکه هدف اصلی تیم ملی ورود به دور مقدماتی جام جهانی است، گفت: عزم خود را جزم کرده ایم تا به این هدف برسیم.

وی افزود: به همین منظور اردوها و دیدارهای تدارکاتی لازم را مهیا کردیم تا آنجا که امکان داشت سعی کردیم دیدارهایی با کیفیت بالا برای ملی پوشان پیش بینی شود تا آنها با بهترین شرایط در مسابقات حاضر شوند.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به دیدارهای برگزار شده در تورنمنت های پرتغال، روسیه و یونان و دیداری که ملی پوشان مقابل تیم روسیه برگزار کردند، گفت: دیدار در روسیه در سطح بالا و بسیار خوب برگزار شد. این دیدار به آمادگی بهتر ملی پوشان کمک بهتری کرد. اگر آنها مقابل پورتوریکو و تونس ظاهر شوند می توانند نتایج خوبی گرفته و به اهداف پیش بینی شده نزدیک شوند.

طباطبایی با تأکید دوباره بر اینکه صعود در مرحله مقدماتی و افزایش شانس کسب سهمیه برای المپیک هدف تیم ملی است، بیان کرد: البته که 31 تیم دیگر حاضر در جام جهانی قطعاً هدفی مانند ایران دارند. هیچ تیمی بدون آمادگی پا به این مسابقات نمی گذارد. امیدواریم بتوانیم از این عرصه نتیجه لازم را بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 307

به "عزم تیم ملی بسکتبال برای صعود در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم تیم ملی بسکتبال برای صعود در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید