ساخت گوگل پیکسل تاشو احتمالا لغو شده است

به گزارش ایپتن، طی ماه های گذشته گزارش های زیادی درباره گوگل پیکسل تاشو منتشر شده و حتی در یکی از گزارش ها آمده بود که این گوشی کنار سری پیکسل 6 معرفی خواهد شد که البته چنین اتفاقی رخ نداد. حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که گوگل توسعه این گوشی تاشو را متوقف نموده است. او می گوید گوگل سفارش قطعات لازم برای فراوری انبوه این گوشی را لغو نموده و در نتیجه تا اطلاع ثانوی نباید انتظار عرضه این گوشی را داشته باشیم.

ساخت گوگل پیکسل تاشو احتمالا لغو شده است

این افشاگر دو علت احتمالی را برای این تصمیم مطرح نموده است. از یک طرف احتمالا گوگل نگران تسلط سامسونگ بر بازار گوشی های تاشو است و به همین دلیل فقط در صورتی می تواند در این بازار به موفقیت برسد که یا گوشی تاشوی بسیار بهتری عرضه کند یا اینکه قیمت آن را پایین بیاورد. با توجه به لغو شدن ساخت این گوشی، به نظر می رسد گوگل نتوانسته این ویژگی ها را عملی کند.

از طرف دیگر باید به بحران کمبود تراشه هم اشاره کنیم. این روزها سازندگان گوشی های هوشمند برای تامین تراشه این گوشی ها با چالش های متعددی روبرو می شوند و در این شرایط ارائه یک گوشی تاشو با مخاطبین بسیار محدود، کار چندان عاقلانه ای نخواهد بود. البته شاید گوگل در آینده بار دیگر برنامه توسعه گوشی تاشو را کلید بزند ولی به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد پیکسل تاشو نخواهیم بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1893

به "ساخت گوگل پیکسل تاشو احتمالا لغو شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت گوگل پیکسل تاشو احتمالا لغو شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید