رزرو هتل دبی از بوکینگ بهتر است یا از سایت های دیگر؟

به گزارش ایپتن، یکی از راه های متداول رزرو هتل های خارجی برای مسافران سراسر دنیا، رزرو به وسیله وبسایت معروف booking است. حداقل برای یک بار هم که شده کوله بار سفرتان را به سمت مقصدی خارجی بسته باشید، گزینه رزرو هتل از سایت بوکینگ یکی از انتخاب های پیش رویتان بوده است. در سفر به دبی هم از این امکان می توانید استفاده کنید و به راحتی، رزرو هتل دبی از بوکینگ را از میان انتخاب های فراوان انجام دهید و بابت رزرو هتل در دبی نگرانی نداشته باشید.

رزرو هتل دبی از بوکینگ بهتر است یا از سایت های دیگر؟

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اما آیا برای مسافرین ایرانی هم مانند مسافران سایر نقاط جهان برای سفر به دبی، رزرو هتل از بوکینگ راحت ترین راه چاره ممکن است؟ به نظر شما، سایت دیگری با امکانات کامل تر و با سرعت پردازش بالاتر منطبق با نیازهای ایرانیان برای رزرو هتل، وجود دارد که به وسیله آن بتوانید حتی راحتتر از سایت بوکینگ، رزرو هتل دبی را انجام دهید؟ برای پاسخ به این سوالات و آشنایی بیشتر با سایت بوکینگ، تا به انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

رزرو هتل دبی از بوکینگ

سایت رزرو هتل بوکینگ در سال 1996 به وسیله فردی هلندی به نام Bruinsma در آمستردام با مشخصات اولیه Bookings.nl تاسیس شد. هر چه زمان می گذشت، سایت بوکینگ بیش از قبل پیشرفت می کرد و نظر بزرگان جهان از جمله شرکت آمریکایی The Priceline Group را به خود جلب کرد تا اینکه در نهایت این شرکت در سال 2005 امتیاز Bookings.nl را خریداری کرد و نام آن را به شکل امروزی آن یعنی Booking تغییر داد.

در حال حاضر، سایت بوکینگ نه تنها پایگاهی به روز و پیشرو در زمینه رزرو هتل است، بلکه با داشتن قوانین و بازرسان سخت گیر، یکی از معتبرترین و کامل ترین سایت های مرجع جهانی رزرو هتل با پوشش مقاصد مختلف در سرتاسر جهان است که در کنار رزرو، به معرفی کامل هتل ها و بعلاوه بازتاب نظرات کاربران و در نهایت آگاهی بخشی ثمربخش به کاربران خود، به فعالیت خود ادامه می دهد.

دبی هم یکی از پرترددترین مقاصد سفر برای ایرانیان است که نه تنها خرید بلیط هواپیما به مقصد این شهر از اهمیت زیادی برخوردار است، بلکه برای داشتن اقامت راحت و دلنشین در این شهر، راه های مختلفی همانند رزرو هتل دبی از بوکینگ وجود دارد.

چطور از بوکینگ، هتل دبی رزرو کنیم؟

برای رزرو هتل دبی از بوکینگ، کافی است تا با حساب کاربری گوگل خود وارد این وبسایت شوید و یا یک حساب کاربری در این سایت برای خود بسازید. اگر هتل خاصی مد نظر شماست، نام آن را در این سایت جستجو کنید و یا اگر می خواهید از میان گزینه های مختلف و آنالیز آن ها اقدام به انتخاب نمایید. سپس تاریخ ورود و خروج خود به هتل و تعداد مسافران را وارد کنید تا فهرست هتل هایی که امکان رزرو آنها در تاریخ مذکور برای شما وجود دارد به نمایش درآید. البته می توانید با استفاده از فیلترهای سایت، فهرست هتل های دبی برای رزرو را محدودتر نموده و در آخر اقامتگاه مطلوب خود را پیدا کنید. بعد از این که هتل خود را انتخاب کردید، برای نهایی کردن رزور هتل دبی از بوکینگ به صفحه بعد راهنمایی می شوید. در این مرحله در کنار تایید اطلاعات شناسایی خود، باید به سوالاتی همانند علت سفر (کاری یا تفریحی) و یا بازه احتمالی رسیدن به دبی پاسخ دهید. بعد از پاسخ دادن به این سوالات و آنالیز صحت آنها، وارد مرحله پرداخت خواهید شد، که حتما باید با کارت های اعتباری همانند مستر کارت یا ویزا کارت پرداخت را انجام دهید در غیر این صورت، رزور هتل دبی از بوکینگ کنسل خواهد شد، به همین راحتی!

به غیر از بوکینگ، از چه سایت دیگری می توان رزرو هتل در دبی را انجام داد؟

با این که رزرو هتل دبی از بوکینگ یکی از مطمئن و برترین روش ها برای داشتن اقامتی خوب در این شهر و یا هر مقصد دیگری است، اما در نهایت برای مسافرانی که کارت های اعتباری بین المللی ندارند، راهی است که به بن بست منتهی خواهد شد! در چنین شرایطی برترین کار، رجوع به مرجعی داخلی و حتی بهتر از سایت بوکینگ مانند سایت فلای تودی برای رزرو هتل دبی است.

برای رزرو هتل دبی از فلای تودی می توانید به تمامی هتل های دبی دسترسی داشته باشید و با استفاده از فیلترهایی همانند سطح قیمت و نرخ های مختلف، نوع خدمات، سطح خدمات، نوع غذا، مکان اقامتی، کلاس مکان اقامتی و امکانات هتل و گزینه های مطلوب برای رزرو هتل در دبی، اقامتگاه خود را انتخاب و رزرو نمایید.

برای رزرو هتل در فلای تودی، پس از انتخاب هتل موردنظر خود، وارد صفحه مشخصات خریدار شده و ضمن مطالعه و موافقت با قوانین رزرو هتل و مشاهده قیمت، به صفحه بعد یعنی اطلاعات مسافر راهنمایی می شوید.

در این مرحله، ابتدا موقعیت هتل بر روی نقشه برای شما به نمایش در می آید و سپس اطلاعات اصلی شما همانند نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی، ایمیل و شماره همراه شما خواسته می گردد. پس از تکمیل این اطلاعات، وارد مرحله پرداخت با کارت های شتاب بر مبنای ریال می شوید و می توانید به راحتی رزرو هتل دبی خود را به وسیله وبسایت فلای تودی انجام دهید.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، چنانچه از سایت فلای تودی رزرو هتل دبی را انجام دهید، از مزایایی همانند پشتیبانی 24 ساعته تیم حرفه ای این وب سایت بهره مند خواهید شد، در صورتیکه با رزرو هتل از بوکینگ به چنین قابلیتی دسترسی نخواهید داشت.

بعلاوه به علت ارتباط مستقیم فلای تودی با هتل های خارجی، هر کدام از هتل های دبی را می توانید با ارزانترین قیمت رزرو نمایید.

منبع: چمدان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1729

به "رزرو هتل دبی از بوکینگ بهتر است یا از سایت های دیگر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل دبی از بوکینگ بهتر است یا از سایت های دیگر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید