راهنمای انتخاب بهترین کولر گازی برای خانه شما

به گزارش ایپتن، بعد از انتخاب بهترین دکوراسیون برای خانه، نوبت انتخاب یک کولر گازی مناسب خانه میباشد، در ادامه همراه من باشید تا نکات کاربردی در مورد انتخاب مناسب ترین کولر گازی برای شما بیان کنم.

راهنمای انتخاب بهترین کولر گازی برای خانه شما

راهنمای محاسبه ظرفیت کولر گازی

کولر های گازی دارای مدل های مختلفی می باشند، کولر گازی پنجره ای، کولر گازی ایستاده یا دیواری از مدل های پرطرفدار کولر گازی هستند که هر کدام استفاده های خاص خودشان را دارند، شما پیش از خرید کولر حتما باید به ظرفیت آن توجه کنید تا هزینه بی فایده پرداخت نکنید و بتوانید به طور کامل از خدمات کولر گازی تان بهره ببرید.

اگر قصد خرید کولر گازی را دارید حتما به ظرفیت آن توجه کنید و سعی کنید با یاری این مقاله و همچنین دریافت مشاوره از متخصصین در زمینه کولر گازی، کولری مناسب ظرفیت محیط مورد نظرتان، انتخاب کنید و تا سال ها از آن استفاده ببرید.

واحد اندازه گیری ظرفیت کولر گازی چیست

میزان ظرفیت کولر گازی با توجه به معیار های مختلفی قابل تغییر است، نوع شرایط محیط و تغییرات آب و هوایی می تواند معیار های موثر و قابل توجهی در مشخص ظرفیت کولر گازی داشته باشند، یکای اندازه گیری کولر های گازی واحد بی تی یو می باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مهم ترین محاسبات عددی نسبت میان مساحت و ظرفیت کولر گازی آشنا شوید؛ اگر احتیاج به خرید یک کولر گازی دارید و نمی دانید کدام ظرفیت کولر گازی برای مساحت شما مناسب است می توانید به راحتی با یاری جدول زیر برای خرید کولر گازی تان هدایت دریافت کنید.

با توجه به اعداد راهنمای بالا فرضا اگر شما قصد خرید کولر گازی با کیفیت و خوبی برای محیطی به مساحت 80 متر را دارید، می توانید باخیال راحت کولر گازی اجنرال 18 هزار را تهیه نمایید و تا سال ها از آن بهره ببرید.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

البته همان طور که پیش تر عنوان شد، مشخص ظرفیت کولر گازی بستگی به عوامل متعددی دارد و نمی توان به صورت کلی با محاسبات ریاضی حکم کلی برای همه صادر کرد، اما با یاری محاسبات بالا می توانید هدایت خوبی برای مشخص ظرفیت کولر گازی تان دریافت کنید و سپس یا در نظر دریافت شرایط خاص استانتان، کولر گازی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قطعا فردی که قصد خرید کولر در شهر های شمالی میهن عزیزمان را دارد با فرد دیگری در جنوب کشور کاملا شرایط متفاوتی در خرید کولر گازی دارند و باید معیار های خاص و متفاوتی را در نظر بگیرند، در ادامه مهم ترین عواملی که باید هنگام خرید کولر گازی در نظر بگیرید، برای شما کاربران عزیز آورده شده است.

چقدر رفت و آمد دارید؟

حتما باید توجه کنید که میزان رفت و آمد شما یک عامل مشخص کنده و بسیار مهم درمشخص ظرفیت کولر گازی تان می باشد، این یک اصل منطقی است که هر چقدر رفت و آمد شما به محیطی که کولر گازی در آن روشن است بیشتر گردد احتیاج به ظرفیت بیشتری نیز خواهید داشت.

به عنوان مثال اگر کولر گازی شما در اداره ای میباشد که مدام ارباب رجوع به آن رفت و آمد می نمایند و جمعیت زیادی در آن حضور دارند بهتر است که از خرید کولر های گازی با ظرفیت کم خودداری کنید.

آب و هوا رکن مهم و اساسی است

بی شک یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در خرید کولر گازی و مشخص ظرفیت آن آب وهوای محیطی است که قصد نصب کولر گازی در آن را دارید، به عنوان مثال مناطق گرم کشور عزیزمان، به کولر گازی هایی با ظرفیت بالا احتیاج دارند تا بتواند جوابگوی خنک کردن محیط در روز های داغ تابستان باشند.

بی شک برای یک اداره عظیم در گرم ترین نقاط ایران، کولر گازی 36000 بوش می تواند کاندید عالی و درجه یکی برای خرید و نصب باشد، چنین کولری با این حجم از قدرت می تواند در سخت ترین شایط کار کند و محیط را خنک کند.

جمعیت بیشتر ظرفیت بیشتر

یکی از ساده ترین اصول خرید کولر گازی دقت به جمعیت محیط است، بی شک این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست که هر چقدر تعداد افراد حاضر در محیط بیشتر باشد احتیاج به کولر گازی با ظرفیت بیشتری دارید تا بتوانید محیط را آن طور که دوست می دارید خنک کنید و لذت ببرید.

آفتاب گیر بودن محیط

اگر محیط مد نظر شما آفتاب گیر باشد باید کولر گازی شما ظرفیت بیشتری داشته باشد و برعکس در آپارتمان یا اداره هایی که از سایه برخوردار می باشند اصولا کولر گازی با ظرفیت های کمتر نیز به خوبی جوابگو است .

به ارتفاع سقف توجه کنید

میزان ارتفاع سقف، یک عامل مهم و به شدت تاثیر گذار است، اصولا سقف های استاندار حدود 3 متر ارتفاع دارن، به میزان کاهش یا افزایش این ارتفاع شما باید ظرفیت کولرگازی را آنالیز کنید تا انتخابی خوب و عاقلانه داشته باشید.

وسایل برقی دردسر ساز هستند

وسایل برقی دیگر که در خانه از آن ها در طول روز استفاده می کنید به صورت مستقیم بر کولر گازی شما تاثیر می گذارند، گاهی اوقات دیده شده است که استفاده همزمان از وسیله برقی با کولر گازی روشن دردسر هایی ایجاد نموده است.

اگر شما عادت به استفاده زیاد از وسایل برقی مختلف در خانه دارید پیشنهاد می گردد ظرفیت کولر گازی تان را بالا انتخااب کنید تا در آینده با مسائل متفاوتی در هنگام استفاده از کولر گازی روبرو نشوید، البته قدرت موتور کولر گازی نیز یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند سلامت کولر گازی را در شرایط مختلف تامین کند.

کولر هایی مثل کولر گازی بوش که دارای موتور قدرتمند و قوی هستند، می توانند در شرایط سخت همچون اوقاتی که چندین وسیله برقی در خانه روشن است، همچنان به فعالیت شان ادامه دهند و شما را از گرمای آزار دهنده نجات دهند.

گردش هوا را جدی بگیرید

گردش هوای خوب و مناسب می تواند به طرز چشمگیری بر فرایند کار کولرگازی شما تاثیر بگذارد، وجود یک سیستم گردش هوای خوب و کار آمد می تواند به طرز چشمگیری در کارکرد کولر گازی شما تاثیر مثبت بگذارد، در این مقاله مهم ترین نکاتی که باید برای مشخص ظرفیت کولر گازی پیش از خرید به آن توجه کنید، عنوان شد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید مطمئ و عالی برا رهایی از گرمای سوزان و آزار دهنده روزهای داغ تابستان با کارشناسان فروشگاه اینترنتی نوین مارکت تماس بگیرید و با خیال راحت کولر مورد احتیاجتان را تهیه کنید.

برای دریافت مشاوره و خرید انواع کولر گازی میتوانید به سایت https://novinmarket.com مراجعه فرمایید.

منبع: اتاق
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1356

به "راهنمای انتخاب بهترین کولر گازی برای خانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب بهترین کولر گازی برای خانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید