دنیزلی: در نیمه اول بازی با سایپا تمرکز نداشتیم، زمین بی کیفیت بود

به گزارش ایپتن، سرمربی تیم فوتبال تراکتور از حریف امروز تیمش تمجید کرد و گفت که در نیمه اول بازیکنانش تمرکز نداشته اند.

دنیزلی: در نیمه اول بازی با سایپا تمرکز نداشتیم، زمین بی کیفیت بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مصطفی دنیزلی بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل سایپا در تهران گفت: خوشحالم باز هم به ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی سابق) آمدم، این ورزشگاه اولین ورزشگاهی است که وقتی وارد ایران شدم به آنجا رفتم. سایپا تیم خوبی است که لیگ را خوب شروع کرد. این فصل طوری شروع شده که تیم های بالای جدول در اول فصل با هم بازی می کنند. فردا هم سپاهان با پرسپولیس بازی دارد.

وی اضافه کرد: در نیمه اول آن طور که باید تمرکز نداشتیم اما در نیمه دوم تا حدی بهتر شدیم. باید به هر دو تیم خسته نباشید گفت که در این زمین بی کیفیت بازی کردند. این برد خارج از خانه نتیجه خوبی برای تراکتور بود اگرچه من گفته ام که در هر بازی از میانگین 2.1 امتیاز نباید پایین تر بیاییم. بازی های لیگ فشرده است و تا اردوی تیم ملی، دو بازی خارج از خانه دیگر داریم که باید سعی کنیم در آن دو مسابقه که یکی از آنها جام حذفی است به نتیجه دلخواه برسیم. سعی می کنیم برای این بازی ها خیلی خوب آماده شویم.

سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه تیمش باید برای بهتر شدن بیشتر کار کند، یادآور شد: باید از همه اعضای تیم چه آنها که بازی کردند و چه نفراتی که بازی نکردند و حتی هیئتی که در تبریز ماندند تشکر کنم و قدردان زحمات شان هستیم. با 3 امتیاز برگشتن به تبریز نتیجه خوبی است و از تمام افرادی که در این برد ما را همراهی کردند تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 430

به "دنیزلی: در نیمه اول بازی با سایپا تمرکز نداشتیم، زمین بی کیفیت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیزلی: در نیمه اول بازی با سایپا تمرکز نداشتیم، زمین بی کیفیت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید