دلیل میزبانی مادرید برای فینال لیبرتادورس از زبان اینفانتینو

به گزارش ایپتن، رییس فیفا اسپانیا را بهترین انتخاب برای برگزاری فینال برگشت کوپا لیبرتادورس عنوان نمود.

دلیل میزبانی مادرید برای فینال لیبرتادورس از زبان اینفانتینو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، سانتیاگو برنابئو میزبان فینال برگشت کوپا لیبرتادورس شد. دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز نهم دسامبر در پایتخت اسپانیا به مصاف هم می روند. جیانی اینفانتینو درباره این انتخاب گفت: اسپانیا تنها کشوری بود که می توانست میزبان این دیدار باشد. این بازی در قاره دیگری برگزار می گردد. فیفا از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی حمایت می نماید و بخشی از مسئولیت آن را بر عهده می گیرد. توپ نمی تواند متوقف گردد و باید به دنبال شرایطی باشیم تا بازی را بتوان برگزار کرد.

رییس فیفا در انتها اظهار کرد: در کشورهای دیگر مسائل بزرگی حتی نسبت به آرژانتین وجود داشت. حتی در سوییس هم بازی ها به دلیل خشونت لغو یا متوقف می شوند.

دیدار دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیورز قرار بود شنبه هفته گذشته در استادیوم مونومنتال برگزار گردد اما حمله طرفداران ریور به اتوبوس بوکا باعث شد این دیدار لغو گردد. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ابتدا تصمیم گرفت این بازی را خارج از آرژانتین برگزار کند و سپس مادرید را به عنوان میزبان فینال برگشت خاطرنشان کرد. این انتخاب با حواشی زیادی همراه شد و هر دو باشگاه و طرفدارانشان نسبت به آن اعتراض کردند. باشگاه ریورپلاته اعلام نموده است در سانتیاگو برنابئو بازی نخواهد کرد و این دیدار باید در استادیوم مونومنتال برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 127

به "دلیل میزبانی مادرید برای فینال لیبرتادورس از زبان اینفانتینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل میزبانی مادرید برای فینال لیبرتادورس از زبان اینفانتینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید