نقش یوونتوس در انتقال ستاره آرژانتینی به اینتر!

به گزارش ایپتن، آدلیو مورو، استعدادیاب سابق اینتر در مورد فرایند انتقال لائوتارو مارتینز به این تیم صحبت کرد.

نقش یوونتوس در انتقال ستاره آرژانتینی به اینتر!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لائوتارو مارتینز در دو فصل اخیر یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا بوده و توجه بسیاری از تیم های بزرگ از جمله بارسلونا را به خود جلب کرده است. حالا آدلیو مورو در مصاحبه ای مدعی شد توجه یوونتوس به جذب بازیکنان جوان از آمریکای جنوبی باعث اینتر نیز برای خرید لائوتارو وارد عمل شود.

آدلیو مورو گفت: در ژانویه 2017 مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آمریکای جنوبی در شرف آغاز بود. پیر آسیلیو همه استعدادیاب ها را فراخواند و مدعی شد دیگر برای فرستادن یکی از ما به اکوادور خیلی دیر است، اما او خواست ما همه مسابقات را دنبال کنیم. آسیلیو مدعی شد یوونتوس پیش از این رودریگو بنتانکور و روجریو را به خدمت گرفته و ما نیز باید یک فوتبالیست جوان و آماده پیدا کنیم.

در آن مقطع ما بازیکنان زیادی دیدیم. لیانکو سرانجام به تورینو و ریچارلیسون به اورتون منتقل شد. وقتی بازی های آرژانتین را تماشا کردیم، بلافاصله متوجه مهاجم آماده و با مهارت فنی بالایی شدیم؛ لائوتارو مارتینز. او 19 ساله بود و با راسینگ قرارداد بسته بود، ما می دانستیم که یوونتوس و اتلتیکو مادرید نیز می خواهند او را به خدمت بگیرند. به آسیلیو گفتم لائوتارو فرصت زیادی برای پیشرفت دارد و باید فورا او را جذب کنیم.

پیر آسیلیو بلافاصله پس از سرانجام مسابقات به آرژانتین سفر کرد. او می خواست لائوتارو را شخصا دیده و با اطرافیان بازیکن صحبت کند. آدلیو مورو در ادامه گفت: پیر آسیلیو سایر باشگاه ها را مغلوب کرده و در نهایت با این بازیکن قرارداد بست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1441

به "نقش یوونتوس در انتقال ستاره آرژانتینی به اینتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش یوونتوس در انتقال ستاره آرژانتینی به اینتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید