علت عجیب توقف فراوری تویوتا!

به گزارش ایپتن، دیجیاتو نوشت: چند روز قبل بود که خبر تعطیلی موقت کارخانه های تویوتا در ژاپن به تیتر اول بسیاری از نشریات خودرویی تبدیل شد. حالا به فاصله کوتاهی این کمپانی ژاپنی با انتشار اطلاعیه درباره چرایی ماجرا توضیحاتی را ارائه نموده است. بر اساس این اطلاعیه فضای ناکافی دیسک، کارخانه های این کمپانی را به تعطیلی کشانده است.

علت عجیب توقف فراوری تویوتا!

کمی به عقب باز می گردیم. در تاریخ 29 آگوست، فعالیت 28 خط فراوری شرکت تویوتا در 14 کارخانه متوقف شد. این امر به اتفاقات روز قبل، یعنی 28 آگوست، ارتباط داشت. کارهای نگهداری و تعمیرات منظم در این روز طبق روال انجام شد، اما نتیجه به شکل دیگری رقم خورد. آنطور که تویوتا اعلام نموده است، پس از حذف و سازماندهی داده ها، به علت فضای ناکافی دیسک خطایی اتفاق افتاده و عملکرد یکی از سیستم های مهم مختل می شود.

از آنجایی که سرورها بر روی همان سیستم در حال انجام بودند، قابلیت بازگردانی بک آپ هم با اختلال روبرو می شود و عملیات تغییر اتوماتیک سرور از کار می افتد. این عوامل در نهایت باعث می شود تویوتا به ناچار فعالیت کارخانه های خود را متوقف کند. پس از انتقال داده ها به سروری با فضای ذخیره سازی بیشتر، فعالیت کارخانه های تویوتا به شرایط عادی باز می شود.

در حال حاضر فعالیت کارخانه های تویوتا عادی است. این شرکت تأکید دارد بعد از شناسایی دلایل و برطرف نواقص موجود، اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار اتفاقی مشابه اتخاذ نموده است.

شایان ذکر است تویوتا با رونمایی از یک شاسی بلند لوکس و اشرافی با نام سنچوری، دوباره توجه رسانه های خودرویی را به خود جلب نموده؛ این شاسی بلند تازه به یک پیشرانه هیبریدی شارژی مجهز است و هر ماه فقط 30 دستگاه از آن در کارخانه تاهارا فراوری خواهد شد. این شاسی بلند درشت اندام بیشتر مناسب افرادی است که راننده اختصاصی خود را دارند و برای آنها کیفیت کابین، راحتی و آسایش صندلی های عقب اصلی ترین اولویت است. همان طور که در مطلب معرفی سنچوری اشاره کردیم، این خودرو با 170 هزار دلار قیمت، گران قیمت ترین مدل تویوتا محسوب می شود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2279

به "علت عجیب توقف فراوری تویوتا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عجیب توقف فراوری تویوتا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید