دانگل 4G خوش قیمتی که همه کاربران را راضی می نماید

به گزارش ایپتن، اگر یک لپ تاپ یا پی سی دارید و باید به اینترنت وصل گردد و حوصله رفتن سراغ اینترنت ADSL را ندارید یا نمی خواهید هزینه زیادی برای خرید یک مودم جیبی کنید؛ ساده ترین راه چاره پیش پای شما، خرید یک دانگل فورجی سیم کارتی مانند دی لینک DWR-910M است.

دانگل 4G خوش قیمتی که همه کاربران را راضی می نماید

این دانگل کوچک که به میزان یک انگشت دست است؛ به وسیله درگاه USB 2.0 به لپ تاپ یا پی سی وصل می گردد و شما یک سیم کارت روی آن می اندازید و تمام. اینترنت موبایل روی دستگاه شما به اشتراک گذاشته شده است و تازه می توانید چند دستگاه دیگر را هم به وسیله وای فای به اینترنت وصل کنید.

در واقع، دی لینک DWR-910M یک مودم همراه و جیبی است که به طور مستقل از دستگاه کار نمی نماید و حتما باید به لپ تاپ، پی سی یا دستگاه دیگری مانند تلویزیون وصل باشد.

بیشتر بخوانید:

دی لینک DWR-910M در رده LTE Cat 4 با حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابیت است. برای نصب و راه اندازی، احتیاجی به تنظیمات خاصی ندارد و همه چیز درون این دانگل قرار گرفته است.

این دانگل مجذوب نماینده که از کیفیت ساخت نسبتا بالایی هم برخوردار است و در آنتن دهی و سرعت اینترنت می تواند هر کاربری را راضی کند؛ از شبکه های 4G LTE و 3G و +HSPA و WCDMA و GSM و GPRS و EDGE پشتیبانی می نماید و به وسیله پنل مدیریتی تحت وب می توان تنظیمات مورد احتیاج روی آن را انجام داد؛ از جمله اینکه از فون بوک و SMS پشتیبانی می نماید.

مودم دی لینک DWR-910M با هر سیم کارت و اپراتوری در ایران کار می نماید و همین موضوع به یک مزیت بزرگ برای آن تبدیل شده است. شاید شما یک مودم جیبی با قیمت 2 میلیون تومان بخرید ولی نتوانید هر سیم کارتی روی آن بیندازید و به اینترنت وصل شوید ولی روی مودم دانگل دی لینک DWR-910M می توانید سیم کارت همراه اول را بگذارید و اگر آنتن دهی خوبی نداشت؛ دربیاورید و سیم کارت ایرانسل را امتحان کنید یا سراغ سیم کارت رایتل و شاتل بروید.

اصولا افرادی که فقط یک یا دو دستگاه دارند و باید به اینترنت وصل نمایند؛ خرید دانگل فورجی برایشان به صرفه تر است تا اینکه مودم همراه مستقل یا مودم رومیزی با قیمت های بالاتر خریداری نمایند.

در حال حاضر، قیمت دانگل فورجی دی لینک DWR-910M نزدیک به 800 هزار تومان است ولی کمترین مودم 4G مستقلی که بخواهید بخرید؛ بالای 1 میلیون تومان قیمت دارد.

سرعت دانگل های سیم کارتی کمتر از سرعت اینترنت موبایل گوشی ها است ولی باید در نظر بگیرید که دیگر احتیاجی نیست گوشی موبایل شما همواره به اینترنت وصل باشد و هات اسپات آن روشن بماند و مدام شارژ باتری خالی کند.

اگر چند دستگاه در خانه دارید که باید به اینترنت وصل شوند؛ باز این دانگل پاسخگو است و می تواند تا 8 دستگاه را به وای فای وصل کند ولی پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید و یک مودم جیبی مستقل از دستگاه و بدون USB بخرید؛ چرا که هم قوی تر هستند و هم سرعت بهتری به شما می دهند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1902

به "دانگل 4G خوش قیمتی که همه کاربران را راضی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانگل 4G خوش قیمتی که همه کاربران را راضی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید