خواص جادویی ارده شیره

به گزارش ایپتن، ارده شیره دارای ویتامین های E، A، C و بعلاوه خاصیت آنتی اکسیدانی است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد.

خواص جادویی ارده شیره

ارده یک خوراکی پرچرب می باشد، اما چربی آن کاملا طبیعی و مفید می باشد، خوردن ارده شیره باعث پیشگیری از لخته شدن خون در بدن می گردد و فشار خون و تنظیم فشار خون می گردد.

ارده شیره دارای ویتامین های E، A، C و بعلاوه خاصیت آنتی اکسیدانی است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. ترکیب شیره با ارده پلاکت خون را بالا می برد و بسیار مفید است برای کسانی که پلاکت خون پایینی دارند.

ارده شیره برای بعضی مسائل بدن دارای خواصی است. این مسائل عبارتند از:

ارده خاصیت ملین و مسهل دارد، کسانی که دارای یبوست مزاج هستند می توانند از ارده برای برطرف مشک خود استفاده نمایند.

یکی از فواید مهم شیره انگور پاکسازی می باشد. خوردن شیره انگور موجب دفع اسید های غیر ضروری و اوره از بدن می گردد، بنابراین باعث پاکسازی معده و روده از به جای مانده غذا ها می گردد. شیره انگور موجب خونسازی می گردد و بعلاوه ضد نفخ است و مخلوط آن با ارده خاصیتش را چندین برابر خواهد نمود.

خوردن ارده کنجد می تواند اشتها را کم نموده و از پرخوری جلوگیری کند، اگر قصد لاغر شدن را داشته باشید می توانید یک تا نیم ساعت قبل از خوردن غذا یک تا دو قاشق غذاخوری ارده کنجد بخورید تا جلوی اشتهای کاذبتان گرفته گردد و حواستان باشد که مصرف بیشتر آن نتیجه عکس خواهد داد.

از آنجایی که یکی از خواص شیره به ویژه شیره انگور، خاصیت پاک نمایندگی آن است که می تواند به دفع اوره و اسید های مضر بدن و بعلاوه اختلالات کلیه یاری کند.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: فرادید
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2113

به "خواص جادویی ارده شیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواص جادویی ارده شیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید