خطیبی: می توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم، فجر تیمی در شأن مردم شیراز است

به گزارش ایپتن، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اگر بدشانسی نمی آوردیم می توانستیم با اختلاف گل بیشتری برابر فجر سپاسی پیروز شویم.

خطیبی: می توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم، فجر تیمی در شأن مردم شیراز است

به گزارش خبرنگاران از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر فجر سپاسی گفت: این برد را به بازیکنان و مجموعه باشگاه و هواداران آلومینیوم تبریک عرض می کنم. گفته بودم بازی سختی برای هر دو تیم در پیش است. 15 دقیقه اول بازی خوب بودیم و موقعیت داشتیم ولی بعد از 15 دقیقه فجر تا آخر نیمه اول خوب بازی کرد و ما را تحت فشار گذاشت.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم سیستمی را گذاشتیم که به گل برسیم و موقعیت هم ندهیم. با تغییر سیستم و اضافه شدن نفرات نو یکی از بهترین بازی های مان را انجام دادیم و 3 بار توپ را به تیر دروازه زدیم. خوشحالم که تغییرات جواب داد و به 3 امتیاز ختم می شد. البته اگر بدشانسی نمی آوردیم می توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم.

خطیبی بیان کرد: همین که 3 امتیاز را گرفتم ممنون بازیکنان هستم که با تمام وجود تلاش کردند. بازیکنان با همه توان بازی کردند و باعث خوشحالی ام است که تیمم گل نمی خورد و سخت به حریف موقعیت می دهد. این تحسین برانگیز است. تیم فجر دونده است و به آنها تبریک می گویم. این تیم بعد از مدت ها به لیگ برتر آمده و باعث خوشحالی است که اینقدر خوب کار می کند. این تیم در شأن مردم شیراز است و به آقای کلانتری برای تشکیل این تیم خوب تبریک می گویم.

سرمربی آلومینیوم درباره عملکرد خوب و ارائه یک بازی زیبا در نیمه دوم، گفت: امیدوارم همیشه این اتفاق رخ بدهد. برد و باخت با مساوی یک بحث است ولی اولویت من همیشه خوب بازی کردن است. دوست دارم کسی که برای دیدن بازی وقت گذاشته، لذت ببرد و خداراشکر این اتفاق در تیم ما رخ می دهد.

خطیبی درباره اینکه او برخلاف خیلی از مربیان دیگر، پیروز ظاهر شده است، بیان کرد: خدا همه بندگانش را دوست دارد و همه مربیان هم قابل احترام هستند. خدا به ما خیلی لطف کرد که بتوانیم این تیم را جمع کنیم. بچه های خوب و باشخصیتی داریم که از لحاظ فنی سطح بالایی دارند. همه مربیان لیگ هم برای ما قابل احترام هستند ولی ما بیشتر تلاش می کنیم و بازیکنان مان یکدل هستند. در تیم ما صفا و صمیمیت وجود دارد و خیلی خوشحالم که سرمربی این تیم هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1956

به "خطیبی: می توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم، فجر تیمی در شأن مردم شیراز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: می توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم، فجر تیمی در شأن مردم شیراز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید