خبرنگاران افزایش آمار جان باخته های کرونا در آذربایجان شرقی به 21 نفر

به گزارش ایپتن، تبریز - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به 224 نفر، گفت: در شبانه روز اخیر 4 بیمار کرونایی فوت نموده و آمار فوتی های کرونا در استان به 21 نفر رسیده است.

خبرنگاران افزایش آمار جان باخته های کرونا در آذربایجان شرقی به 21 نفر

محمد حسین صومی چهارشنبه شب در گفت وگوی خبری با تشریح آخرین شرایط بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: دو نفر از چهار مبتلایی که امروز فوت شدند، حین بستری شدن در حالت موت بودند و این موضوع نشان می دهد که تعدادی از افراد زمانی که بیماری شدیدتر شد به بیمارستان مراجعه می نمایند.

وی با بیان این که در شبانه روز گذشته جواب آزمایش کرونای 49 نفر نیز در استان مثبت اعلام شد، اضافه نمود: امروز از 151 نفر با علایم مشکوک کرونا، جواب آزمایش 49 نفر مثبت بود.

وی تشریح کرد: 31 نفر از این کرونا مثبت ها در تبریز، 6 نفر در مراغه، سه نفر در میانه، 2 نفر در شبستر، 2 نفر در هشترود و همچنین در هر کدام از شهرستان های بناب، سراب، مرند، اهر و بستان آباد یک نفر کرونا مثبت اعلام شده که نشان می دهد ویروس در کل استان منتشر شده است.

صومی یادآوری کرد: هم اکنون نزدیک 400 نفر نیز در بیمارستان های استان با علایم مشکوک به کرونا بستری هستند.

وی گفت: بارها گفته شده که اگر اجتماعات کم نشود، ویروس گسترش می یابد.

وی اضافه نمود: با توجه به این که فردا پنجشنبه است از مردم می خواهیم به آرامستان ها نرفته و در اجتماعات حضور پیدا ننمایند، زیرا اگر این فرایند ادامه پیدا کند همچنان آمار مبتلایان افزایش خواهد یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 866

به "خبرنگاران افزایش آمار جان باخته های کرونا در آذربایجان شرقی به 21 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش آمار جان باخته های کرونا در آذربایجان شرقی به 21 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید