تور ارزان برزیل: جام جهانی فوتسال، آرژانتین با شکست برزیل فینالیست شد، خاتمه رویای سلسائو برای کسب ششمین قهرمانی

به گزارش ایپتن، تیم ملی فوتسال آرژانتین با غلبه بر برزیل، خود را به فینال جام جهانی 2021 لیتوانی رساند و حالا برای دومین قهرمانی متوالی می جنگد.

تور ارزان برزیل: جام جهانی فوتسال، آرژانتین با شکست برزیل فینالیست شد، خاتمه رویای سلسائو برای کسب ششمین قهرمانی

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتسال برزیل و آرژانتین امشب (چهارشنبه) در نخستین ملاقات مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2021 لیتوانی، در سالن کائوناس آره نا به مصاف هم رفتند که آرژانتین با نتیجه 2 بر یک به فزونی رسید.

آرژانتین با گذشت نیمی از نیمه نخست، از رقیب خود پیش افتاد و کُنستانتینو واپوراکی در دقیقه 11 برای آلبی سلسته گلزنی کرد. کریستیان بوروتو با گلزنی در دقیقه 13، اختلاف را برای مدافع اسم قهرمانی رقابت ها دو برابر کرد. این سرانجام کار در 20 دقیقه نخست نبود و فرائو آقای گل فعلی جام جهانی، در دقیقه 17 دروازه آرژانتین را گگردد و تعداد گل های خود را در جام جهانی 2021 به عدد هشت رساند.

کوشش دو تیم در نیمه دوم ثمره ای نداشت و آرژانتین برای دومین بار متوالی، راهی فینال مسابقات شد. برزیل هم که پنج قهرمانی به دست آورده و پُرافتخارترین تیم رقابت ها به تعداد می رود، برای دومین دوره پیاپی از صعود به فینال و کسب ششمین قهرمانی خود بازماند.

دیگر ملاقات مرحله نیمه نهایی جام جهانی لیتوانی، از ساعت 20:30 فردا (به وقت ایران) و با ملاقات تیم های قزاقستان و پرتغال در سالن کائوناس آره نا برگزار می گردد. پیروز این مسابقه از ساعت 20:30 روز 11 مهر و در ملاقات فینال، مقابل آرژانتین صف آرایی خواهد نمود و بازنده بازی هم از ساعت 18:30 همین روز، حریف برزیل در ملاقات رده بندی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1804

به "تور ارزان برزیل: جام جهانی فوتسال، آرژانتین با شکست برزیل فینالیست شد، خاتمه رویای سلسائو برای کسب ششمین قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: جام جهانی فوتسال، آرژانتین با شکست برزیل فینالیست شد، خاتمه رویای سلسائو برای کسب ششمین قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید