توهین خواننده آمریکایی به مسلمانان با تبلیغ دو کفش ورزشی عزراییل و اسرافیل

به گزارش ایپتن، کانیه وست که بعضی کارشناسان او را فاقد تعادل روانی می دانند، در تازه ترین اقدام خود پس از ورود به رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به باورهای میلیاردها مسلمان اهانت کرد.

توهین خواننده آمریکایی به مسلمانان با تبلیغ دو کفش ورزشی عزراییل و اسرافیل

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، خواننده سرشناس آمریکایی که زمانی طرفدار جدی دانلد ترامپ بود، مدتی پیش اظهار داشت می خواهد وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری 2020 گردد و با ترامپ و جو بایدن رقابت کند. همزمان خبرهایی از اختلاف عمیق و جدی وست با همسرش کیم کارداشیان منتشر و اعلام شد این دو مدت هاست دور از هم زندگی می نمایند.

هر چند در هفته های گذشته شایعه شد وست از تصمیم خود برای ورود به کاخ سفید منصرف شده اما تازه ترین جنجال او مربوط به عرضه دو کفش ورزشی آدیداس با نام دو فرشته مقرب درگاه خداست. این خواننده متوهم دو کفش ورزشی خود را با نام های اسرافیل و عزراییل به بازار عرضه نموده است؛ فرشته هایی بسیار محترم که در باور مسلمانان نماینده عدالت و مرگ هستند.

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویر این کفش های ورزشی از وست و البته شرکت آدیداس خواسته اند زودتر از مسلمانان عذرخواهی و نام کفش ها را هم عوض نمایند. جنجال این خواننده پرحاشیه در نامگذاری محصول تجاری مردم و رسانه ها را یاد اقدام مشابه همسر نامدارش در عرضه نوعی کیمونو انداخت که اعتراض گسترده ژاپنی ها را در پی داشت.

با اینکه کیم کارداشیان خیلی زود ناگزیر شد از تصمیم خود برای تغییر نام تجاری کیمونوها خبر دهد اما پس از مدت ها هنوز نام تازه لباس سنتی ژاپنی ها اعلام نشده است. ورود وست به تبلیغ کفش های ورزشی آدیداس برای هر دو طرف بسیار پرسود بود. با این حال، شاید اشتباه آنها در توهین به باور مسلمانان بازخوردی بسیار منفی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1154

به "توهین خواننده آمریکایی به مسلمانان با تبلیغ دو کفش ورزشی عزراییل و اسرافیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهین خواننده آمریکایی به مسلمانان با تبلیغ دو کفش ورزشی عزراییل و اسرافیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید