تور ارزان ایتالیا: توافق یوونتوس و فیورنتینا برای انتقال ولاهوویچ به تورین، فلورانسی ها تهدید کردند

به گزارش ایپتن، بانوی پیر برای خرید مهاجم صرب تیم فوتبال فیورنتینا با تیم بنفش پوش فلورانس به توافق رسید.

تور ارزان ایتالیا: توافق یوونتوس و فیورنتینا برای انتقال ولاهوویچ به تورین، فلورانسی ها تهدید کردند

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا؛ باشگاه های یوونتوس و فیورنتینا برای انتقال ولاهوویچ از آرتمیو فرانکی به آلیانتس تورین به توافق نهایی دست پیدا کردند.

طبق گزارش این شبکه ایتالیایی؛ رقمی که یوونتوس با آن توانسته نظر فیورنتینا را برای خرید مهاجم 21 ساله اش جلب کند 75 میلیون یورو است و این توافق در جلسه صبح امروز (سه شنبه) مسئولان دو باشگاه انجام شده است. با این حال دو طرف هنوز باید در مورد فرمول پرداخت این رقم و ساختار قرارداد فی مابین به جمع بندی نهایی دست پیدا نمایند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که ولاهوویچ پیش از این پیشنهاد یوونتوس که شامل حقوق 7 میلیون یورو در سال می گردد را پذیرفته است. به این ترتیب به نظر می رسد که همه چیز برای امضا قرارداد 5 ساله میان دو طرف مهیا شده است.

ولاهوویچ یکی از برترین گلزنان سری A در فصول اخیر بوده است. او سال 2021 در 43 بازی اش برای فیورنتینا 33 گل زد. قرارداد او با فیورنتینا سال 2023 تمام می گردد و او پیش از این پیشنهاد این باشگاه برای تمدید این قرارداد با افزایش حقوقش به 4 میلیون یورو را رد نموده بود.

ستاره صرب در این فصل از رقابت های سری A نیز در 21 بازی اش 17 گل زده است و در کنار چیرو ایموبیله برترین گلزنان لیگ دسته اول ایتالیا محسوب می شوند.

تهدید طرفداران فیورنتینا

شروع جلسه منجر به توافق مسئولان دو باشگاه یوونتوس و فیورنتینا با واکنش منفی طرفداران تیم فلورانسی همراه بود. گروهی از طرفداران فیورنتینا که نمی خواهند ولاهوویچ را هم مانند فدریکو کیه زا با پیراهن رقیب دیرینه شان ببینند، شب گذشته بنرهایی تهدیدآمیز را در اطراف استادیوم آرتمیو فرانکی نصب کردند که روی آنها به ستاره جوان تیم شان توهین و به او در مورد عواقب پیوستن به بانوی پیر هشدار دادند. روی یکی از این بنرها نوشته شده است: محافظانت جانت را نجات نخواهند داد. کولی! همه چیز تمام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1984

به "تور ارزان ایتالیا: توافق یوونتوس و فیورنتینا برای انتقال ولاهوویچ به تورین، فلورانسی ها تهدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: توافق یوونتوس و فیورنتینا برای انتقال ولاهوویچ به تورین، فلورانسی ها تهدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید