تمام مدل های آیفون 15 دارای باتری نسبتا بزرگ تری هستند

به گزارش ایپتن، اپل از جمله شرکت هایی است که هیچوقت به طور رسمی ظرفیت باتری گوشی های خود را اعلام نمی کند و به همین دلیل برای خبردار شدن در این مورد، همیشه باید منتظر افرادی بمانیم که این گوشی ها را کالبدشکافی می نمایند. حالا در خصوص سری آیفون 15، رگولاتوری های چین در اسناد مربوط به مجوز های سری آیفون 15، عدد دقیق مربوط به ظرفیت باتری این گوشی ها را فاش نموده اند.

تمام مدل های آیفون 15 دارای باتری نسبتا بزرگ تری هستند

بر اساس این اعداد، ظرفیت باتری هر 4 مدل به طور اندکی بیشتر از نسل قبلی است ولی طبیعتا این اختلاف ظرفیت چندان قابل توجه نیست. به طور تعیین ظرفیت باتری آیفون 15 به 3349 میلی آمپر ساعت می رسد که برای مقایسه باید به ظرفیت 3279 میلی آمپر ساعت نسل قبلی اشاره کنیم. بعلاوه آیفون 15 پلاس از باتری 4383 میلی آمپر ساعت بهره می برد که نسبت به باتری 4325 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی با افزایش ظرفیت اندکی روبرو شده است.

در این میان کاربران با خرید آیفون 15 پرو از باتری 3274 میلی آمپر ساعتی بهره مند می شوند که نسبت به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی فقط 74 میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتری دارد. در نهایت باید به آیفون 15 پرو مکس بپردازیم که با داشتن باتری 4422 میلی آمپر ساعتی، در این زمینه از بزرگ ترین باتری بهره می برد و نسل قبلی این گوشی با باتری 4323 میلی آمپر ساعت راهی بازار شده بود.

بنابراین همانطور که می بینید، این افزایش ظرفیت اصلا قابل توجه نیست و بنابراین نباید انتظار افزایش محسوس عمر باتری را داشته باشید. البته حتی اگر عمر باتری این گوشی ها بهتر از نسل قبلی باشد، این مورد به استفاده از چیپست و نمایشگر کم مصرف تر برمی شود و در این زمینه خود باتری نقش مهمی ایفا نمی کند.

روز گذشته پیش فروش هر 4 مدل آیفون 15 شروع شد و طی روزهای آینده با انتشار نقد و آنالیز های این گوشی ها بهتر می توانیم در خصوص نقاط ضعف و قوت آن ها صحبت کنیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 شهریور 1402 بروزرسانی: 25 شهریور 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2282

به "تمام مدل های آیفون 15 دارای باتری نسبتا بزرگ تری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مدل های آیفون 15 دارای باتری نسبتا بزرگ تری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید