ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ جنس فرهاد جور شد

به گزارش ایپتن، در چارچوب بازی های دور یک چهارم نهایی جام حذفی تیم استقلال از ساعت 19:45 امشب در استادیوم آزادی باید مقابل پرسپولیس تهران صف آرایی کند. سرخپوشان که در لیگ برتر خود را مدعی کسب اسم قهرمانی می دانند برای رسیدن به جام حذفی رقیب دیرینه را مقابل خود می بینند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ جنس فرهاد جور شد

آخرین تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی حذفی منجر به شکست شاگردان یحیی گل محمدی در ضربات پنالتی شد که در شهریورماه گذشته شاگردان مجیدی را به فینال سوق داد؛ جاییکه آن ها برابر تراکتور تبریز شکست خوردند و جام را از دست دادند.

بیشتر از پرسپولیسی که در پی جبران ناکامی شکست مقابل استقلال در یک قدم ماندنی به جام حذفی است، استقلال کوشش خواهد داشت تا دستیابی به حداقل یک جام در فصل جاری را نهایی کند و از طرفی انتقام شکست اردیبهشت ماه با تگ گل عیسی آل کثیر را در جدیدترین رویارویی سرخابی ها در آزادی، جبران کند.

استقلال بعد از بازی با سایپا پیش بینی می شد که عارف غلامی را به علت مصدومیت از ناحیه لگن در اختیار نداشته باشد، اما در پی رفع شدن این آسیب دیدگی، وریا غفوری دیگر بازیکنی بود که بدون مشکل به تمرینات اضافه شده و می توان گفت مجیدی به غیر از هروویه میلیچ که تهران را ترک نموده، تمامی بازیکنانش برای مصاف امروز را در اختیار دارد.

استقلال بعد از مصدومیتی که برای رشید مظاهری ایجاد شد شاهد بازگشت سیدحسین حسینی به چارچوب دروازه بودند که عملکرد او پیروزیت آمیز هم بود. حسینی در چهار بازی متوالی برابر صنعت نفت آبادان، شهرخودرو، گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک کلین شیت کرد منتهی جلوی تراکتور نتوانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و در دقایق پایانی بازی تسلیم بازیکنان حریف شد. حسینی، اما برابر سایپا پیروز شد برای یکبار دیگر دروازه اش را بسته نگه دارد تا شانس اول بازی در دربی باشد.

خط دفاعی استقلال طی مسابقات اخیر همیشه از حضور سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد حسین مرادمند بهره برده و این بازیکنان نقش مهمی را در پیروزیت های حسینی داشته اند. در کنار آن ها محمد نادری و میلیچ و احمد موسوی، وریا غفوری و محمد دانشگر در پست دفاع-وینگر چپ و راست بازی نموده اند که به نظر می رسد برای این بازی کاپیتان غفوری در سمت راست و نادری هم در سمت چپ باشد.

در خط میانی مهدی مهدی پور و مسعود ریگی از بازیکنان ثابت و البته تاثیرگذار بوده اند که برای این بازی هم شانس بالایی دارند. آنطور که پیداست مجیدی اصرار به استفاده از سیستم سه دفاعه دارد که در این صورت دو مهاجم به کار می گیرد و خط میانی یا با حضور فرشید اسماعیلی یا با حضور رضاوند تکمیل می گردد که در این مورد شانس اسماعیلی برای خلق موقعیت و طراحی حملات بیشتر از رضاوند است.

در خط حمله شیخ دیاباته در بازی برابر سایپا پس از مدت ها حضور یافت، اما عدم حضور او در شرایط آرمانی باعث می گردد که به احتمال زیاد یکی از نیمکت نشینان این مسابقه باشد و بیشتر شانس حضور ارسلان مطهری و مهدی قایدی به اسم مهاجم فیکس وجود داشته باشد. این دو در مصاف با سایپا عملکرد پیروزی داشته و به نظر می رسد انتخاب اول مجیدی باشند هرچند این سرمربی آرمان رمضانی را هم به اسم مهاجم در اختیار دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس به توضیح زیر است:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1721

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ جنس فرهاد جور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس؛ جنس فرهاد جور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید