تاخیر در اکران ماموریت غیرممکن به خاطر کرونا

به گزارش ایپتن، به دنبال گسترش شیوع ویروس کرونا ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز نیز با تاخیر اکران می شود.

تاخیر در اکران ماموریت غیرممکن به خاطر کرونا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، پارامونت اعلام کرد اکران 2 فیلم بعدی از مجموعه مأموریت غیرممکن یعنی مأموریت غیرممکن 7 و مأموریت غیرممکن 8 با تأخیر راهی سینما ها می شود.

قرار بود قسمت هفتم 23 جولای 2021 اکران شود که حالا چهار ماه دیرتر روی پرده می رود و 19 نوامبر 2021 اکران خواهد شد. قسمت هشتم هم قرار بود 5 آگوست 2022 راهی سینما ها شود که حالا اعلام شده 4 نوامبر 2022 اکران خواهد شد.

این فیلم ها نیز سرنوشت تقریباً همه فیلم های دیگر را پیدا کرده اند. این در حالی است که فیلم هفتم این مجموعه در ونیز ایتالیا در دست ساخت بود که با شیوع ویروس کرونا، کار نیمه کاره رها شد و معلوم نیست چه زمانی ساخت آن دوباره از سر گرفته می شود.

پارامونت زمان های جدیدی برای فیلم های دیگرش نیز اعلام کرده که شامل تریلر روان شناسانه جهان فردا با بازی کریس پرت هم می شود که زمان اکرانش به 23 جولای 2021 موکول شده است.

کریستوفر مک کوری 2 فیلم بعدی مأموریت غیرممکن را کارگردانی می کند. وی این مجموعه ملت سرکش را در سال 2015 و فال آوت را در سال 2018 کارگردانی کرده بود.

جدیدترین فیلم این مجموعه یعنی فال آوت پرفروش ترین فیلم این مجموعه هم شده بود و فروشی 790 میلیون دلاری را در باکس آفیس جهانی رقم زده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 981

به "تاخیر در اکران ماموریت غیرممکن به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر در اکران ماموریت غیرممکن به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید