بیانیه باشگاه سپاهان درباره ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس

به گزارش ایپتن، باشگاه سپاهان طی بیانیه ای اظهارات مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

بیانیه باشگاه سپاهان درباره ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس

خبرنگاران-باشگاه سپاهان درباره اظهارات مجید صدری سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص نحوه پیوستن شهریار مغانلو از سانتاکلارا به این باشگاه اصفهانی بیانیه ای صادر کرد.

باشگاه سپاهان طی بیانیه ای نوشت: مجید صدری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در یک برنامه اینترنتی اظهاراتی عنوان کرد که یا نشان از بی اطلاعی او از این موضوع است یا سعی دارد با فرافکنی و متوسل شدن به اظهارات خلاف واقع سرپوشی بر عدم اقدام مناسب خود در بازار جابجایی و بحران های اداری و اجرایی پرسپولیس که میراث مدیریتش در این باشگاه است بگذارد و بار دیگر اذهان طرفداران شریف باشگاه پرسپولیس را که کماکان از عدم اخذ مجوز حرفه ای این باشگاه بزرگ و حذف از آسیا مکدر هستند را منحرف کند. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهارات آقای صدری را قویا تکذیب می نماید.

شهریار مغانلو و محمد محبی طبق توافق 2 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سانتاکلارا در جابجایی تابستانی معاوضه شده اند و باشگاه سپاهان هیچ مبلغی برای دریافت رضایتنامه مغانلو به سانتاکلارا پرداخت نکرده است.

این در حالی است که محمد محبی فقط یک فصل دیگر با طلایی پوشان اصفهان و شهریار مغانلو با تیم پرتغالی 2 سال دیگر قرارداد داشت، در پی آن و پس از مذاکرات متعدد فی ما بین 2 باشگاه و بعلاوه بازیکن، شهریار مغانلو با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2034

به "بیانیه باشگاه سپاهان درباره ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه سپاهان درباره ادعای مدیرعامل سابق پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید