تور ترکیه: برترین مراکز خرید بدروم

به گزارش ایپتن، معرفی بهترین مراکز خرید بدروم

بدروم به عنوان یک شهر خاص توریستی و تفریحی، آنقدر جاذبه دارد که هر کسی برای خرید تور بدروم، دلیلی داشته باشد. اما افراد زیادی هستند که یکی از دلایل اصلی سفرشان به بدروم، خرید باشد و جای تعجب هم نیست چون این شهر به میزان ای مرکز خریدهای متنوع دارد که نه تنها اصلا کمبودی از این نظر احساس نمی کنید، بلکه حتی وقت نمی کنید به همه آنها سر بزنید! و پیشنهاد می کنیم حتما حتما در سفر به بدروم، خرید از این مکان ها را از دست ندهید. با این وجود، تعدادی از مراکز خرید این شهر جز بهترین مراکز خرید بدروم و سرتاسر ترکیه هستند. می خواهیم شما را با بهترین مراکز خرید بدروم آشنا کنیم. همراه خبرنگاران باشید:

تور ترکیه: برترین مراکز خرید بدروم

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مرکز خرید پالمارینا در بدروم (Palmariva Bodrum)

مرکز خرید پالمارینا در بدروم تا مقدار ای خوب است که با جرات می توان گفت پالمارینا بود که تجربه خرید در بدروم را کاملا تغییر داد. پالمارینا در مجموع دارای 53 فروشگاه است که در آن انواع وسایل از وسایل دکوری خانه گرفته تا لباس، لوازم بهداشتی و تکنولوژی ارائه می گردد. می توانید بعد از یک خرید خوب از برندهایی که دوست دارید، در رستوران بین المللی آن غذایتان را میل کنید و خستگی را از تنتان به در ببرید.

آدرس: Palmarina Bodrum Çökertme Mevki Yat Limanı Yalıkavak/Muğla

مرکز خرید میدتون (Midtown Shopping Centre)

یکی دیگر از برترین مراکز خرید بدروم که می خواهیم به شما معرفی کنیم، مرکز خرید میدتون است که در محله سرزنده ارتاکنت نهاده شده است. میدتون تنها مرکز خرید سرپوشیده بدروم محسوب می گردد و امکاناتی مثل سینما، سوپر مارکت و پارکینگ در آن وجود دارد، علاوه بر این، وجود 110 فروشگاه در میدتون باعث می گردد تا هر آنچه که در پی آن هستید را بتوانید پیدا کنید. بومی های بدروم مرکز خرید میدتون را بسیار دوست دارند چون در آن تعداد زیادی رستوران و مرکزهای فرهنگی مثل گالری و مرکزهای تئاتری وجود دارد و همین موضوع باعث می گردد تا میدتون فقط یک مرکز خرید معمولی نباشد و کاربری چندگانه داشته باشد.

آدرس: Midtown Shopping Centre: Kemer Mevkii, Cumhuriyet Caddesi No. 6 Ortakent, Bodrum

مرکز خرید اوسیس (Bodrum Oasis Shopping Centre)

مرکز خرید اوسیس، اولین مرکز خرید بدروم بود که به خاطر تلفیق معماری شرقی و غربی، درختان نخل و خرما، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های منحصر بفرد 45 ساله اش، مورد توجه نهاده شد. در ساخت این مرکز سعی شده تا از بازارهای محلی بدروم الهام گرفته گردد و اتفاقا در آن تلفیقی از فروشگاه های محلی و بین المللی هم وجود دارد. وجود چند سینما و رستوران، یکی دیگر از امکانات اوسیس است. وجود زمین بازی بچه ها در این مرکز خرید آن را به جایی ایده ال بری خانواده ها تبدیل نموده و باعث شده تا به عنوان یکی از برترین مراکز خرید بدروم شناخته گردد.

آدرس: Bodrum Oasis Shopping Center Emin Anter Bulvarı Kıbrıs Şehitleri Caddesi Bodrum

منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1994

به "تور ترکیه: برترین مراکز خرید بدروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: برترین مراکز خرید بدروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید