برخورد با تخلف فروشندگان میوه وتره بار در بازار قدمگاه کرمان

به گزارش ایپتن، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: آنالیز و بازرسی ها حاکی از آن است بعضی از فروشندگان میوه و تره بار واقع در بازار قدمگاه کرمان، در قالب حراج در حق مردم اجحاف می نمایند.

برخورد با تخلف فروشندگان میوه وتره بار در بازار قدمگاه کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ارسلان میری،در جریان بازرسی از بازار قدمگاه کرمان گفت:پس از بازرسی و بازدید میدانی،پرونده متخلفان بازار قدمگاه کرمان برابر قانون و به صورت ویژه رسیدگی می گردد.

وی اضافه نمود:شرایط بازار کرمان بسیار نامطلوب گزارش می گردد زیرا بعضی فروشندگان میوه و تره بار بدون رعایت موارد بهداشتی و با تظاهر کالای خوب مرتکب تخلف شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان توضیح داد:با همکاری سازمان صمت استان،اتاق اصناف کرمان، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت شهرستان وارد بازار شدیم و در این خصوص بیش از 90 درصد مسایل مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تخلف این صنف ها واقعیت داشت.

وی اعلام کرد: چینش فریب کارانه این واحدها به این صورت بود که میوه خوب خود را در معرض دید عموم و میوه های فاسد را در پشت سبد می گذاشتند که این اقدام تخلف است.

میری اضافه نمود: بعلاوه تعرض به معابر عمومی مشهود بود که با رایزنی و گفت و گو با شهردار کرمان مقرر شد که این صنف ها ساماندهی شوند،زیرا معبر عمومی برای گذر مردم با بساط ها مسدود شده و راستا تردد بسیار کوچک است.

وی ادامه داد: تعدادی پرونده در بازار قدمگاه کرمان تشکیل شد و در این خصوص با همراهی رئیس شعبه ویژه تخلفات صنفی در محل به بعضی جرایم رسیدگی کردیم و مابقی تخلفات زمان بیشتری برای رسیدگی احتیاج دارد که با همکاری صمت استان و بهداشت آنالیز می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1715

به "برخورد با تخلف فروشندگان میوه وتره بار در بازار قدمگاه کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با تخلف فروشندگان میوه وتره بار در بازار قدمگاه کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید