انتقاد مربیان سابق تیم ملی عراق از تاخیر در انتخاب سرمربی تازه

به گزارش ایپتن، مربیان سابق تیم ملی فوتبال عراق معتقدند که کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور زمان را از دست داده و تاخیر در انتخاب سرمربی نو موجب ناکامی عراق در مرحله نهایی رقابت های انتخابی جام جهانی خواهد شد.

انتقاد مربیان سابق تیم ملی عراق از تاخیر در انتخاب سرمربی تازه

به گزارش خبرنگاران، باسم قاسم سرمربی سابق تیم ملی عراق در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی عراق گفت: موضوع محدودیت زمانی از مسئله انتخاب سرمربی اهمیت کمتری ندارد. ممکن است الان مربی خوبی به خدمت بگیریم اما زمان کافی نداشته باشیم و این مربی نتواند با کسب شناخت مناسب تیم را برای حضور در مسابقات آماده کند. به اعتقاد من ضروری است کمیته ای از سه مربی با تجربه و با دانش عراقی شکل بگیرد به اسم کمیته فنی مشورتی که به سرمربی تازه یاری کند. به این صورت بعلاوه مسئولیت نتایج تیم ملی بر عهده کادر فنی و این کمیته خواهد بود.

وی اضافه نمود: مسئله مهم برنامه آماده سازی مناسب است. تیم ملی عراق باید با تیم های قدرتمندتر از خودش بازی کند تا از بازی های تدارکاتی نتیجه مناسب حاصل گردد. تیم هایی که قدرت و سبک بازی آنها مشابه تیم های حاضر در گروه ما باشد.

بعلاوه حکیم شاکر دیگر مربی سابق تیم ملی عراق هم در این خصوص گفت: باید مربیان و کارشناسان فوتبال عراق سبک کاری مربی مورد نظر برای پذیرش راهنمایی تیم ملی را آنالیز نمایند. تیم ملی عراق به برنامه سریع آماده سازی و بازی های تدارکاتی مناسب احتیاج دارد و ما زمان کافی در اختیار نداریم. هنوز مشغول انتخاب سرمربی هستیم اما سوال این است که اگر به جام جهانی صعود نکنیم و نتایج خوبی به دست نیاید چه کسی جوابگو است؟ کنار گذاشتن کاتانس در این مقطع و زمان کوتاه به جامانده به موفقیت تیم ملی در این راستا یاری نخواهد کرد و علامات سوال جدی برای همه ایجاد نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1724

به "انتقاد مربیان سابق تیم ملی عراق از تاخیر در انتخاب سرمربی تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مربیان سابق تیم ملی عراق از تاخیر در انتخاب سرمربی تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید