انتشار اعداد غیر واقعى در مورد قراردادهاى بازیکنان استقلال، وقتى ریال به تومان تبدیل شد!

به گزارش ایپتن، انتشار اعداد غیر واقعى در مورد قراردادهاى برخى بازیکنان استقلال به شکل عجیبى ادامه دارد.

انتشار اعداد غیر واقعى در مورد قراردادهاى بازیکنان استقلال، وقتى ریال به تومان تبدیل شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیش از این اعداد عجیبى در خصوص مبلغ قرارداد برخى بازیکنان جوان استقلال ازجمله سبحان خاقانى، سینا سعیدى فر و امیرعلى صادقى منتشر شده بود که باور نکردنى به نظر مى رسید. گفته مى شد این اطلاعات نادرست از جانب مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در اختیار رسانه ها قرار گرفته و البته هر سه بازیکن این اعداد و ارقام را تکذیب کردند. در تازه ترین خبر ادعا شده مبلغ قرارداد امیرعلى صادقى13 (سیزده) میلیارد تومان و سینا سعیدى فر دروازه بان سوم استقلال 8 میلیارد تومان است. همانطور که قبلا گفته شده بود قرارداد سبحان خاقانى 5/5 میلیارد تومان است. سعیدى فر و خاقانى وجود چنین قراردادهایى را تکذیب کردند و حالا مدیر برنامه هاى امیرعلى صادقى هم اعلام نموده عدد اعلام شده در خصوص مبلغ قرارداد این بازیکن جوان حقیقت ندارد.

وى در این خصوص گفت:اعداد و ارقام عجیب و نادرستى در خصوص قرارداد امیرعلى صادقى منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد و علت انتشار چنین شایعاتى براى ما بسیار عجیب است. بررسى مبالغ قراردادهاى بازیکنان استقلال نشان مى دهد امیرعلى صادقى بر اساس قراردادى که در تاریخ 7 مهر 1400 به شماره 00/1333 به امضا رسیده با مبلغ 800 میلیون تومان در فصل 1400-1401 و مبلغ 13 میلیارد ریال معادل یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در فصل 1401-1402 براى آبى پوشان بازى نموده در حالى که اعلام شده قرارداد صادقى در این فصل 13 میلیارد تومان بوده و این عدد نادرست ده برابر مبلغ واقعى قرارداد است. هنوز معین نیست چرا اطلاعات مرتبط با قرارداد بازیکنان استقلال به صورت غیر واقعى منتشر مى گردد همانطور که شایعه و مبلغ اعلام شده در خصوص قرارداد سبحان خاقانى هم ده برابر عدد ثبت شده بود!

در خصوص قرارداد سینا سعیدى فر دروازه بان سوم استقلال هم مبلغ 8 میلیارد تومان اعلام شد در حالى که بررسى قرارداد امضا شده در تاریخ 24 تیر 1401 به شماره 01/905 نشان مى دهد این بازیکن در فصل 1401-1402 با قراردادى به مبلغ 3 میلیارد تومان پیراهن استقلال را بر تن داشته و هیچ قرارداد 8 میلیاردى بین او و این باشگاه وجود ندارد!

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2257

به "انتشار اعداد غیر واقعى در مورد قراردادهاى بازیکنان استقلال، وقتى ریال به تومان تبدیل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اعداد غیر واقعى در مورد قراردادهاى بازیکنان استقلال، وقتى ریال به تومان تبدیل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید