استقبال از صنایع دستی ایران در بازار خیریه سازمان ملل

به گزارش ایپتن، غرفه های محصولات ایرانی جزو پر بازدیدترین غرفه های مراسم سالانه بازار خیریه سازمان ملل متحد در محل سازمان ملل در ژنو بود.

استقبال از صنایع دستی ایران در بازار خیریه سازمان ملل

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مراسم سالانه بازار خیریه سازمان ملل متحد با حضور حدود 60 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران، در محل سازمان ملل در ژنو برگزار گردید.

در این مراسم که هر سال به همت انجمن همسران دیپلمات های مقیم ژنو و با هدف ترغیب کشورها به مشارکت در برنامه های خیریه سازمان ملل متحد برگزار می گردد، نمایندگی های دیپلماتیک اقدام به عرضه و فروش محصولات محلی - سنتی و صنایع دستی و فرهنگی خود می نمایند.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو همچون سال های قبل، در این مراسم حضور داشت و در قالب دو غرفه مستقل، مجموعه ای از صنایع دستی و محصولات فرهنگی از استان های سیستان و بلوچستان، اردبیل، گلستان، اصفهان، قزوین، یزد، بوشهر و خراسان جنوبی و همچنین بعضی محصولات ممتاز ایرانی از جمله پسته، زعفران، عناب، گز، زرشک را عرضه کرد.

غرفه های محصولات ایرانی جزو پر بازدیدترین غرفه های مراسم امسال بود که آذر امسال با همکاری معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل سازمان ملل ژنو برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 635

به "استقبال از صنایع دستی ایران در بازار خیریه سازمان ملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از صنایع دستی ایران در بازار خیریه سازمان ملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید