ادامه بارش ها در استان های ساحلی دریای خزر

به گزارش ایپتن، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس هواشناسی: امروز همچنان شاهد ادامه بارندگی در بخش هایی از استان های ساحلی دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و مناطقی از شمال غرب خواهیم بود.

ادامه بارش ها در استان های ساحلی دریای خزر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مرتضی ضرابی اضافه کرد: امروز شاهد بارش در مناطقی از استان های کرمانشاه، همدان، شمال غرب اصفهان و استان قم خواهیم بود.

وی گفت: البته بارش ها را به شکل خفیف و پراکنده در مرکز، مناطقی از شمال شرق و شرق کشور پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: شدت بارش ها که می تواند زمینه را برای سیلاب و آبگرفتگی معابر برای امروز مهیا کند در جنوب استان اردبیل پیش بینی شده است، همچنین شاهد شدت بارش ها در بخش هایی از استان گیلان، مازندران، ارتفاعات سمنان و خراسان شمالی و همچنین مناطقی از استان تهران و البرز خواهیم بود.

آقای ضرابی گفت: در سایر نقاط کشور پدیده خاصی نداریم. فردا نیز بارش ها در استان هایی که امروز بارندگی دارند رخ خواهد داد و روز آدینه نیز در شمال غرب کشورمان بارش های خیلی خفیف پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی اضافه کرد: برای بخش هایی از دامنه زاگرس نیز این بارش ها پیش بینی شده است همچنین در استان چهارمحال و بختیاری و بخش هایی از لرستان و حتی ارتفاعات کرمان. روز آدینه هم شرایط برای بارش برف در ارتفاعات البرز فراهم است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1239

به "ادامه بارش ها در استان های ساحلی دریای خزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بارش ها در استان های ساحلی دریای خزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید