اختصاص قیر رایگان؛ تسهیل کننده نوسازی جاده ها

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/اصفهان یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی جاده های کشور نزدیک به 20 یا 30 سال است که آسفالت نشده اند و احتیاج به نوسازی دارند که اختصاص قیر رایگان به اداره راه و شهرسازی می تواند در ترمیم جاده ها نقش اساسی ایفا نماید.

اختصاص قیر رایگان؛ تسهیل کننده نوسازی جاده ها

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با خبرنگاران درباره مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای تأمین قیر رایگان، اظهار کرد: قیر رایگان باید به سازمان دهیاری ها و شهرداری ها، بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی اختصاص یابد که به تناسب و طبق اختیاراتی که این ادارات و سازمان ها دارند از این سهمیه قیر به برترین شکل در جاده سازی و نوسازی راه های روستایی بهره می برند.

وی اضافه نمود: راه های مواصلاتی شهرهای مختلف احتیاج به نوسازی دارد و سال جاری طبق روال قبل کمیسیون تلفیق مجلس مصوبه ای را به تصویب رساند تا قیر رایگان طبق احتیاج به ادارات و سازمان های مختلف اختصاص یابد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: در کل بعضی جاده های کشور نزدیک به 20 یا 30 سال است که آسفالت نشده اند و احتیاج زیادی به آسفالت و نوسازی دارند. اختصاص قیر رایگان به اداره راه و شهرسازی می تواند در ترمیم جاده ها نقش اساسی ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 2053

به "اختصاص قیر رایگان؛ تسهیل کننده نوسازی جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص قیر رایگان؛ تسهیل کننده نوسازی جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید