ابزار سفر: گرین ترولر؛ برترین ظرف نگهدارنده سفری

به گزارش ایپتن، آیا شما هم دوست دارید خوراکی و نوشیدنی های خوشمزه خانگی را حتی خارج از منزل هم به همراه داشته باشید، اما هنوز ظرف مناسب برای این کار را پیدا نکرده اید؟ پس اگر روزانه زمان زیادی را در خارج از منزل به سر می برید، در ادامه با خبرنگاران همراه شوید و درباره برترین ظرف نگهدارنده مسافرتی بخوانید.

ابزار سفر: گرین ترولر؛ برترین ظرف نگهدارنده سفری

گرین ترولر (مسافر سبز) در پی طراحی ظروف و ابزاری است که به برترین نحو ممکن جابه جایی موادغذایی و انواع نوشیدنی را برای آنهایی که زندگی پرمشغله ای دارند فراهم می نمایند.

اگر در ماجراجویی بعدیتان یکی از ظروف گرین ترولر را با خود به همراه داشته باشید، متوجه خواهید شد که چه قدر این ظرف مفید و کاربردی است: نه تنها از خوراکی و نوشیدنی ها به خوبی نگهداری می نماید و مانع از ریختن مایعات به بیرون از ظرف می گردد و از ورود قطرات باران و یا آب به درون ظرف جلوگیری می نماید، بلکه می توان از آن به عنوان جعبه یاری های اولیه یا حتی برای نگهداری وسایل کودک و هر چیزی که احتیاج به مراقبت داشته باشد استفاده کرد. احتمالا پس از تهیه یکی از این ظروف، چنان رضایت شما را جلب خواهد شد که از خود می پرسید، چرا پیش از این چنین ظرفی ساخته نشده بود؟

در ابتدای امر، شاید، باز و بسته کردن آن به نظرتان مثل یک پازل پیچیده باشد، اما وقتی قلق کار را در دست گرفتید، همه چیز آسان خواهد شد. این ظرف جایگزین مناسبی برای بسیاری از ابزار و لوازمی است که پیش از این، روزانه استفاده می کردید. گرین ترولر را می توانید به وقت کوه نوردی، لب دریا یا حتی وقتی به محل کار می روید همراه خود داشته باشید. دیگر احتیاجی نیست وقتی به پیک نیک و گشت وگذار می روید، نگران پسماند غذا یا ظروف یکبار مصرفی باشید که طبیعت را آلوده می نمایند. بعلاوه، اگر وقتی به رستوران می روید، از غذایتان چیزی باقی می ماند، می توانید به جای مانده غذای خود را درون این ظرف همراه خود ببرید.

همین امروز، می توانید با پرداخت 35 دلار صاحب یک گرین ترولر شوید، یا منتظر ورود این ظرف کاربردی به بازار ایران بمانید. خرید

ابزار سفر دوشنبه ها و چهارشنبه ها، ساعت 11:59 شب در خبرنگاران منتشر می گردد. برای تماشا سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: کجارو / kickstarter.com
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1941

به "ابزار سفر: گرین ترولر؛ برترین ظرف نگهدارنده سفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: گرین ترولر؛ برترین ظرف نگهدارنده سفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید