آزمون سخت الدحیل مقابل پرسپولیس برای رسیدن به دستاورد تاریخی

به گزارش ایپتن، بنابر تحلیل رسانه قطری تیم فوتبال الدحیل قطر آزمون سختی برای رسیدن به دستاورد تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

آزمون سخت الدحیل مقابل پرسپولیس برای رسیدن به دستاورد تاریخی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه استاد الدوحه قطر، تیم فوتبال الدحیل در سخت ترین بازی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا باید خارج از خانه رودرروی پرسپولیس قرار بگیرد. پس از کسب 9 پیروزی این بازی می تواند تیم فوتبال الدحیل را به یک دستاورد تاریخی در لیگ قهرمانان آسیا برساند و برای رسیدن به نیمه نهایی این رقابت ها در تهران کوشش خواهد نمود.

در ادامه این تحلیل روزنامه قطری آمده است: تیم فوتبال الدحیل روی تجارب به دست آمده بازیکنانش در بازی های لیگ قهرمانان آسیا تکیه می نماید. توانمندی های آنها در این رقابت ها رشد و به اثبات رسیده است. حالا این تیم یک رویارویی سخت دیگر در تهران برابر حریف سخت ایرانی خواهد داشت. تیمی که خود تجارب زیادی دارد و به دنبال شکستن رکورد و بازداشتن سریال پیروزی های متوالی تیم فوتبال الدحیل قطر است. نبیل معلول (سرمربی تونسی) از امروز شاگردانش را به طور کامل پس از خاتمه بازی های دوستانه ملی در اختیار دارد و تیمش باید مهیای سفر روز شنبه آینده به تهران گردد.

تیم فوتبال الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. دیدار برگشت ساعت 18:30 دوشنبه هفته آینده در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد و تیم برنده به نیمه نهایی راه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 60

به "آزمون سخت الدحیل مقابل پرسپولیس برای رسیدن به دستاورد تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون سخت الدحیل مقابل پرسپولیس برای رسیدن به دستاورد تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید